پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قرار ملاقات با گریزمان (+ عکس)

کد خبر : 88619  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 فروردین 1398
مانور ادامه دار موندو

اختصاصی بارسانیوز - درحالی که روزنامه اسپورت هیچ خبری از انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا ندارد، روزنامه موندو دیپورتیوو همچنان روی آنتوان گریزمان مانور می دهد به صورتی که بخشی از جلد نسخه امروز خود را به این مهاجم فرانسوی با خبر قرار ملاقات اختصاص داد.

 

طبق گزارش موندو، آنتوان گریزمان یکی از بهترین نامزدها برای تقویت خط حمله بارسلونا برای فصل آینده است که پشیمانی خود را بابت رد پیشنهاد یکسال قبل به باشگاه بارسلونا اعلام کرده است چون گریزمان تمام عناوین فصل جاری را از دست داده است و در دیدار شنبه هفته آینده مقابل بارسلونا با میل به پوشیدن پیراهن بارسلونا به نیوکمپ خواهد آمد و در کانون توجهات خواهد بود در دیداری که به عنوان فینال لالیگا می تواند تکلیف قهرمانی این فصل را کاملا مشخص کند.

 

پاسخ نه گریزمان به بارسلونا در قبال مستند را خیلی ها دوست نداشتند تصمیمی که درنهایت باعث عصبانیت هواداران شد در شرایطی که این روزها موندو دیپورتیوو از پشیمانی او خبر داده به صورتی که گریزمان به آبیدال اعلام کرده که دستمزد پیشنهادی یکسال قبل بارسلونا به مبلغ سالیانه 16 میلیون یورو را می پذیرد در شرایطی که دستمزد او در اتلتیکو 23 میلیون یورو است.

 

بارتومئو می داند که در نظرسنجی های صورت گرفته، انتخاب هواداران بارسلونا روی لوکا جوویچ است و اقلیت جذب گریزمان را می پذیرند ولی با این حال جذب او در باشگاه رد نمی شود چون بعضی از مقامات باشگاه روی جذب آنتوان نظر مثبتی دارند.

 

 

رادیو کاتالونیا نیز خبر از ملاقات گریزمان و آبیدال داده تا گزارش موندو را تایید کرده باشد. با این حال جوردی مستره اعلام کرده است که به حرف کادر فنی درنهایت گوش خواهند داد و انتخاب والورده اهمیت خواهد داشت در شرایطی که والورده بازیکنانی باتجربه بازی در لالیگا و اثبات شده را ترجیح می دهد در شرایطی که جوویچ سابقه بازی در اسپانیا را ندارد.

 

این در شرایطی است که گریزمان در آخرین اظهارنظر اعلام کرد از این شایعات پیرامون خود که هر ساله وجود دارد خسته شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.