پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افشاگری موندو : فاتی در حال ترک بارسلونا بود اما اسطوره باشگاه اجازه نداد

کد خبر : 93882  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 شهریور 1398
خوزه ماری باکرو اسطوره بارسلونا نقش مهمی در ماندن فاتی ایفا کرد

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد که اگر باکرو مدیر ورزشی بارسلونا B نبود , آنسو فاتی از باشگاه میرفت .

 

طبق گزارش موندو , تنها عاملی که باعث ماندن آنسو فاتی شد سرسختی , صبر و شکیبایی خوزه ماری باکرو بوده است . در واقع رئال مادرید , سویا , نیس و وستهام با خانواده آنسو و ایجنت این بازیکن برای انتقال او مذاکره کردند .

 

در نهایت اما بارسلونا موفق شد در لحظه آخر مانع خروج آنسو فاتی شود و بعد از مذاکرات طولانی با این بازیکن تمدید کرد و بند خروج 100 میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شد .

 

اقدامات خوزه ماری باکرو و همچنین رودریگو مسی ( برادر لئو ) در ماندن آنسو فاتی نقش مهمی داشت زیرا سایر باشگاه ها پیشنهادات بهتری ارائه کرده بودند و حتی با این مروارید لاماسیا به توافق رسیده بودند .

 

روزنامه کاتالان همچنین افزود : مدیریت بارسلونا تمام اعتبار فاتی را مصادره کرده است درحالی که اگر باکرو نبود این بازیکن با بارسلونا قطع همکاری میکرد .

 

موندو خاطرنشان کرد که هیئت مدیره میتواند نسبت به موفقیتی که متعلق به آنها نیست به خود ببالد درحالی که این تنها کارکنان بخش لاماسیا و دیگران بودند که او را متقاعد به ماندن کردند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.