پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بازیکنان با وجود جنجال های اخیر در کنار مربی هستند

کد خبر : 94506  |  زمان ارسال : یکشنبه 14 مهر 1398
رختکن شایعات درباره والورده را بست !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش کوله مانیا , ارنستو والورده حالا میتواند کمی راحت نفس بکشد . اگر به نتایج نگاه کنیم بارسلونا در بهترین شرایط  حتی نسبت به دوره های قبلی والورده نیست . با این حال تیم برای اولین بار در فصل جدید در 3 بازی متوالی پیروز شد . بارسلونا برابر ویارئال در خانه , ختافه در خارج از خانه و اینتر میلان در خانه به پیروزی رسید .

 

سرمربی کار راحتی نداشته است . مسی و دمبله اکثر بازی ها به دلیل مصدومیت غیبت داشتند که باعث شد ارنستو روی آنسو فاتی و کارلس پرز حساب کند که حقیقتا در این مورد خوب پیش رفت . البته تیم در سن مامس و رینو د ناوارا شکست خورد اما به نظر میرسد تیم کم کم خودش را پیدا کرده است .

 

بازی ها جذاب نیست اما نتایج در حال بدست آمدن است . حالا والورده اعتماد رختکن را  دوباره بدست آورده و همه چیز برای ادامه یک فصل خوب در حال آماده شدن است . تیم در لیگ قهرمانان 4 امتیاز کسب کرده و در لیگ با یک بازی کمتر 5 امتیاز با رئال فاصله دارد .

 

حمایت رختکن

بازیکنان با والورده هستند . اگر درباره این موضوع تردیدی وجود داشته باشد مواردی نشان میدهد که دیگر اینطور نیست . گویا والورده اخیرا در بازی با اینتر صحبت های خوبی در رختکن انجام داد که بازیکنان بشدت تحت تاثیر آن قرار گرفتند و در نیمه دوم بازی با اینتر تیم متحول شد . به طور مثال این مورد را میتوان در مصاحبه چند بازیکن دید .

 

 

آرتور ملو پس از بازی با اینتر گفت :

کمی نامطمن وارد بازی شدیم و نمیدانستیم تا چه اندازه تحت فشار خواهیم بود . در زمان استراحت بین دو نیمه مربی با ما صحبت کرد و ما دوباره همه چیز را تنظیم کردیم و دوباره کارها را خوب انجام دادیم .

 

کلمنت لنگله به قدرت رهبری مسی اشاره کرد و بر اهمیت پیروزی در اروپا تاکید کرد :

در نیمه دوم ما بهتر بودیم و با فکر بازی کردیم . کنترل بازی دست ما بود .

 

سوارز هم گفت :

پیروزی بسیار ارزشمندی مقابل یک رقیب مستقیم داشتیم . ما در بعضی از ابعاد منفی در نیمه اول خودمان را اصلاح کردیم . میدانستیم اگر بازی همینطور ادامه پیدا کند احتمالا شکست میخوریم . والورده به ما گفت که باید هنگام پرس بیشتر سازمان یافته باشیم . به همین دلیل ما مربی داریم تا این اشتباهات را اصلاح کنیم .

 

بارسلونا در بازی با اینتر میلان دو چهره متفاوت از خود نشان داد . در نیمه اول , تیم ایتالیایی جلو افتاد و واقعا بهتر بود . در نیمه دوم بعد از استراحت بود که آرتورو ویدال اضافه شد و تیم بهبود پیدا کرد و موفق به غلبه بر تیم کونته شد .

 

 

برنده بزرگ مسابقه والورده بود . او نه تنها در زمین بلکه در رختکن نیز پیروز شد . حالا بازیکنانش به او احترام بسیار بیشتری میگذارند و اگرچه شایعه شده بود که وی پس از شکست در آنفیلد تا آستانه اخراج رفت اما این مورد در نظر گرفته نشد . شخصیت آرام و بی حاشیه والورده باعث میشود تا بازیکنان با او راحت تر باشند .

 

پیش فصل فراموش شده

در هفته های اخیر بازیکنان زیادی نسبت به پیش فصل شکایت کرده اند . اولین بازیکن پیکه بود و سپس لنگله نیز برنامه ریزی بارسلونا برای پیش فصل را نامناسب دانست . والورده نیز در تابستان درباره پیش فصل نامناسب به باشگاه هشدار داد که جدی گرفته نشد زیرا باشگاه روی درآمد آن حساب کرده بود .

 

 

کاپیتان مسی نیز پس از بازی با اینتر درباره نامناسب بودن پیش فصل شکایت کرد :

شاید ( نتایج بد ) به خاطر پیش فصل باشد اما انتقادی ندارم . ما کمی احساس سنگینی میکنیم . قصد انتقاد از کسی را ندارم اما این یک واقعیت است . درک میکنم که باشگاه چرا آن مسابقات را در پیش فصل برگزار کرد . تمام تیم ها اینکار را میکنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.