پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوپرایز های احتمالی والورده برای الکلاسیکو

کد خبر : 96397  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 آذر 1398
اومتیتی ممکن است در الکلاسیکو فیکس باشد

اختصاصی بارسا نیوز - ترکیب تیم مشخص نیست.

 

طبق گزارش as ، ساموئل اومتیتی شانس بالایی برای حضور در الکلاسیکو دارد. با توجه به افت سطح لنگلت و جرارد پیکه در دیدار رئال سوسیداد احتمال دارد که اومتیتی در الکلاسیکو فیکس باشد. اومتیتی در دیدار مقابل لگانس ، سلتا و دورتمند خوب کار کرد و قطعا تجربه بالای او میتواند به بهبود عملکرد خط دفاعی تیم کمک زیادی کند. اگر والورده احساس کند که عملکرد تیم با وجود اومتیتی بهتر میشود امکان دارد که او در الکلاسیکو جای لنگلت را بگیرد.

 

تراشتگن با وجود اشتباهات فردی در آنوئتا در ترکیب اصلی خواهد بود. حضور روبرتو ، پیکه و آلبا نیز در الکلاسیکو تا حد زیادی قطعی است اما در خط هافبک شاید شاهد تغییرات باشیم. مثلث بوسکتس ، دی یانگ و راکیتیچ شاید غیر قابل تغییر به نظر برسد اما آرتورو ویدال و به ویژه آلنیا شانس زیادی برای گرفتن جای ایوان راکیتیچ در ترکیب تیم برای الکلاسیکو دارند.

 

راکیتیچ که در پنج دیدار اخیر تیم به صورت متوالی بازی کرده شاید خسته باشد و سرمربی تیم ممکن است به او استراحت دهد. در خط حمله بعید است که پرز و فاتی جایی در ترکیب اصلی تیم داشته باشند و هماهنگ بیشتر مثلث خط حمله شانس حضور آن ها را کاهش میدهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.