پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستین هفته اینده تصمیم نهایی را برای شماره "9" در باشگاه میگیرد !

کد خبر : 97189  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 دی 1398
کیکه ستین سه گزینه پیش روی خود دارد

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس سوارز به علت عمل جراحی خود حداقل 4 ماه دور از میادین خواهد بود , کیکه ستین باید هرچه سریع تر درباره این پُست در بارسلونا تصمیم خود را بگیرد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو بارسلونا باید در روز های اینده تصمیم اصلی هئیت ورزشی برای پُست شماره 9 در بارسا که اکنون با مصدومیت سوارز خالی است را پر کند. آیا هیئیت ورزشی باید در فکر جذب یک بازیکن برای این پست باشند یا تیم میخواهد از بازیکنان داخل باشگاه استفاده کند ؟ در نهایت تصمیم اخر را کیکه ستین میگیرد. با تصمیم گیری او در نهایت مدیران فنی درباره احتمال وجود یا عدم وجود آن تصمیم گیری خواهند کرد.

 

گزینه های پیش روی ستین سه مورد است , اولین گزینه استفاده از گریمان در مهاجم نوک است , اعضای فنی به سرمربی گفته اند که او میتواند در پست شماره 9 بازی کند , و قبلا هم در ان پست بوده است.

گزینه دوم لئو مسی است , لئو مسی مدت ها پیش هم در پست شماره 9 کاذب بازی کرده است و اکنون هم میتواند در این پُست بازی میکند , اصولا لئو مسی در هر پُستی که باشد درخشش خود را خواهد داشت.

گزینه سوم استفاده از آنسو فاتی در مهاجم نوک است , باشگاه معتقد است که او میتواند در این پست بازی کند ,  ضربه سر او مقابل اوساسونا که تبدیل به گل شد هم از این ایده حمایت میکند.

 

در تیم ب وبازیکنان جوان هم بازیکنانی وجود دارند که میتوانند در پست شماره 9 بازی کنند , یکی از ان ها آبل رویز هست که اتفاقا از شرایط خود هم ناراضی است و میخواهد تیم را ترک کند.

 

باشگاه به دو دلیل نمیخواهد در بازار نقل و انتقالات برای این پست هزینه کند , یکی ستاره های جوان خود یعنی فاتی و کارلوس پرز هستند و دلیل دیگری عدم وجود نقدینگی باشگاه برای خرید بازیکن در این ناحیه است.اریک آبیدال برای حل این مشکل تنها به " خود باشگاه " نگاه میکند و علاقه برای یافتن راه حل در بازار نیست , او منتظر تصمیم کیکه ستین مانده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.