پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبر عجیب و ناراحت کننده باشگاه بارسلونا به کارلوس پرز : خداحافظ !

کد خبر : 97429  |  زمان ارسال : شنبه 5 بهمن 1398
کارلوس پرز هم بعد از واگوئه رفتنی خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - کارلوس پرز مهاجم بارسلونا در بازی مقابل والنسیا از لیست 18 نفره بارسلونا خط خورده است , او مقابل ایبیزا هم عملکرد چندان حخوبی نداشته است و بنظر می رسد که باشگاه به او گفته است که به دنبال یک تیم جدید باشد.

 

طبق گزارش اسپورت کارلوس پرز امروز ظهر در تمرینات بارسلونا حضور پیدا کرد و همه چیز کاملا نرمال بود اما در یک تصمیم عجیب کیکه ستین او را از لیست 18 نفره بارسلونا برای بازی مقابل والنسیا خط زد و به جای او کاللادو هافبک بارسلونا ب در لیست حضور پیدا کرد.

 

اما مسئله جالب تر هنوز گفته نشده است بعد از تمرینات از سوی مدیران فنی بارسلونا با بازیکن تماس گرفته شده است و به او گفته شده که میتواند از حالا به دنبال یک تیم جدید باشد چرا که او دیگر در لیست بارسلونا برای بازی ها قرار نخواهد گرفت , یک تصمیم عجیب و تعجب آور چرا که پرز در اکثر بازی های دعوت شده عملکرد خوبی داشته است.

 

باید ببینیم در فاصله یک هفته مانده به بازار ایا پیشنهادی برای او خواهد رسید یا خیر چرا که حضور او در بارسلونا ب هم از سوی بارسا رد شده است , یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این است که بارسا از قبل برای بازیکن پیشنهاد دریافت کرده است.

 

باید به یاد داشته باشیم که درست چند ماه پیش و در اواسط دسامبر بود که با توجه به بندی که در قرار داد پرز برای تعداد بازی ها وجود داشت او رسما به بازیکن اول تیم بارسلونا تبدیل شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.