پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال پرز به رم هنوز قطعی نشده است : هر احتمالی وجود دارد !

کد خبر : 97513  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 بهمن 1398
خبری از سفر فردا پرز به ایتالیا نیست !

اختصاصی بارسا نیوز - درحالی که به نظر می رسید انتقال کارلوس پرز به رم قطعی است و بازیکن فردا به ایتالیا سفر خواهد کرد اما بنظر می رسد این انتقال کمی طول می کشد.

 

طبق گزارش اسپورت در بسیاری از رسانه های ایتالیایی تایید شده بوذ توافق رسمی بین رم و کارلوس پرز بسته شده است و فردا او به ایتالیا خواهد رفت اما به نظر می رسد این اتفاق رخ نخواهد داد , درست است که مذاکراتی با او شده است اما هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

 

با توجه به شرایط موجود سفر بازیکن در ساعات اینده یا فردا قطعا رخ نخواهد داد بلکه فردا آرتور کانالس ایجنت او فردا به بارسا برخواهد گشت تا درباره جزیئات این انتقال با چرز صحبت میکند و تقریبا میتوان گفت که مذاکرات از فردا وارد مرحله نهایی خود خواهد شد.

 

یکی از شک و شبه های که وجود دارد بند بازخرید بازیکن است که منابع نزدیک به باشگاه تایید کردند که انتقال کارلوس پرز به رم مستقیم و بدون هیچ بند بازخریدی خواهد بود !

 

بروز شده :

منابع اسپانیایی می  گویند اگر باشگاه رم درخواست بند بازخرید بازیکن را قبول نکنند این انتقال منتفی خواهد شد , بارسلونا با ماندن او در بارسا مشکلی ندارد و در صورت قبول نکردن این شرایط او در بارسا ماندنی خواهد بود.

 

بند بازخرید گزینه ای است که بارسا  جدیدا مخصوصا در معامله بازیکنان جوان خود به سایر تیم ها وارد قرار داد ها خواهد کرد و برای پرز هم همچین بندی وجود خواهد داشت, یک تیم اسپانیای هم خواهان به خدمت گرفتن پرز است و بنظر می رسد او بند بازخرید را هم قبول دارد , فعلا هر امکانی در این معامله وجود دارد اما چیزی که مشخص است این است که بارسا تحت هیچ شرایطی قصد خروج پرز بدون بند بازخرید بازیکن را ندارد.

باید برای اطلاعات دقیق منتظر بمانیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.