پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پپ گواردیولا خواهان یان کوتو است : پیشنهاد سیتی بارسا را له کرد !

کد خبر : 97583  |  زمان ارسال : پنجشنبه 10 بهمن 1398
مدافع راست جوان برزیلی مشتریان زیادی دارد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در حال کار روی جذب یک مدافع راست جوان و آینده دار است , یان کوتو که به عنوان دنی آلوز جدید از او یاد می شود در لیست بارسا قرار دارد اما گویا منچسترسیتی مصمم است که ان را از چنگ بارسا دربیاورد.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو بارسلونا در حالی که برای یان کوتو مدافع راست برزیلی پیشنهاد ارسال کرده بود که منچستر سیتی با دوبرابر کردن این پول خواهان جذب این بازیکن است , این اطلاعات ابتدا توسط یاهو اسپورت منتشر شد و بعدا توسط GloboEsporte تایید شد.

 

ایجنت کوتو مارسلو روبالینیو درباره این پیشنهاد هنوز صحبتی نکرده است که بر اساس آن منچستر سیتی حاضر است برای این بازیکن 17 ساله 15 میلیون یورو بپردازد 9 میلیون یورو ثابت و 6 میلیون یورو متغییر

 

پیشنهاد بارسا برای این بازیکن 5 میلیون یورو ثابت و چند متغییر بود . نهادا کاتالونیایی برای اینکه بازیکن را بخدمت بگیرد سرعت معامله را افزایش داده بود اما با پیشنهاد دوبرابری سیتی حالا همه چیز روی دیگری به خود میگیرد.

 

بارسا و سیتی تنها تیم های خواهان او نیستند , بایرلورکوزن و آرسنال از تیم های هستن که خواهان جذب این بازیکن هستند یان کوتو از 10 سالگی عضو آلتو دا گلریا بود و در آخرین جامجهانی 17 ساله ها هم حضور داشت و گل پیروزی بخش تیمش در فینال مقابل مکزیک را به ثمر رساند هر چند او هنوز برای تیم اول کوریتبا بازی نکرده است.

 

یکی از اثبات های خوب برای آینده دار بودن این بازیکن این است که روزنامه گاردین او را در بین 50 استعداد برتر آینده فوتبال قرار داد , از این لیست رینیر که اکنون به رئال مادرید پیوسته و تالیس ماگنو که مشتریان زیادی دارد هم حضور داشتند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.