پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا خطاب به لاتارو : دستمزدت تغییری نمیکند اما بند فسخ ممکن نیست !

کد خبر : 98071  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 بهمن 1398
بارسلونا بند 111 میلیون یورویی لاتارو را پرداخت نمیکند

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا به دنبال مصدومیت عثمان دمبله و پابه سن گذاشتن لوئیس سوارز به یک مهاجم جانشین فکر میکند و لاتارو مارتینز مهاجم اینتر میلان مورد علاقه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

 

طبق گزارش fourfourtwo و به نقل از مرکاتو بارسلونا نسبت به جذب لاتارو مارتینز در تابستان خوش بین است , بارسلونا مدت ها بود که لاتارو را زیر نظر داشت و بعد از مصدومیت سوارز این علاقه شدید تر شد , آبیدال مدیر ورزشی تیم هم علاقه بارسا به این بازیکن را پنهان نکرد.

 

آبیدال در این رابطه گفت :

او بازیکن کاملی است بنظرم او در سطح خیلی خوبی بازی میکند و بازیکن است که ما او را زیر نظر داریم و از کیفیتش مطلع هستیم اما بازیکنان دیگری هم با همین ویژه گی ها وجود دارند.

اعتقاد بر این بود که بارسلونا ممکن است در ژانویه یک مهاجم جذب کنند که اینطور نشد و حالا با مصدومیت عثمان دمبله آن ها در حال جذب یک بازیکن جانشین هستند هرچند او تنها میتواند در لالیگا به میدان برود.

 

بنظر می رسد بارسلونا در تابستان برای خرید لاتارو تلاش خواهد کرد , بارسا به لاتارو گفته است که دستمزد هفتگی 162 هزار پوندی که در اینتر دریافت میکند را در بارسا به او پرداخت خواهند کرد اما درباره بند فسخ 92 میلیون پوندی او بارسا حاضر به پرداخت آن نیست , آن ها میخواهند با باشگاه اینتر در این باره مذاکره کنند تا قیمت را پایین آورده و آن را به صورت اقساطی و طی چند ماه و سال پرداخت کنندحتی ممکن است برای پایین آوردن هزینه این انتقال بازیکنانی نظیر آرتور ویدال هم به این معامله وارد شوند.

 

مارتینز در این فصل تاکنون برای اینتر 11 گل و 3 پاس گل داده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.