پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
حاجی اگه مسی بود الان تو بارسا چی میشد شاید بازی هایی که شکست خوردیم به احتمال 99%برنده بودیم کاش بودی بگید مسی بود چه میشد❤️
در یک بازی دوستانه بازیکنی به نام کوبی کوتینیو به مسی گفت: "اگر می‌خواهی گل بزنی، فقط به من توپ بده!" و مسی با لبخندی به او پاس داد و به صورت دیوانه‌وار گل زد. این حادثه به تبدیل شدن مسی به یک همکار تیمی دوستانه و پرتلاش اشاره می‌کند.
وقتی میبینیش یاد چی میفتی؟!من یاد فامیلم میفتم
در باشگاه بارسلونا، وقتی که در سال 2012 برای یک بازی مهم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و در طی آن بازی چهار گل به شبکه حریف زد، که این یکی از بهترین نمونه‌های استعداد و استثنایی بودن اوست.
وقتی در دوران نوجوانی بود، او توانایی خارق‌العاده‌ای در بازی با توپچی‌های کاغذی داشت. یکی از دوستانش یک بار توپچی کاغذی را به طرف او پرت کرد و او با یک حرکت شگفت‌انگیز، توپچی را کنترل کرده و با آن چندین حرکت سریع و حیرت‌انگیز انجام داد. این نشان داد که حتی در آن زمان، استعداد بی‌نظیری برای کنترل توپ و حرکات فوتبالی داشته است.
آن زمان بود که برای اولین بار یک تیم فوتبال در تاریخ، توانست تمامی مسابقات محلی و منطقه‌ای خود را با عدم شکست به پایان برساند. این اتفاق در فصل 1958-1959 اتفاق افتاد که بارسا در تمام چهار رقابتی که در آن شرکت کرد، یعنی لالیگا، کوپا دل ری، کوپا دل جنرالیسیمو و کوپا دل کامپوئونات د کاتالونیا، بدون هیچ باختی قهرمان شد. این یک دستاورد استثنایی برای زمان خود بود و باعث شد بارسا به عنوان یکی از تیم‌های برجسته تاریخ فوتبال شناخته شود.
در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶، در یک بازی دوستانه با تیم پالماس که در شهر "باربلونا" برگزار شده بود، بارسا مجبور به استفاده از داوران جوان بود، زیرا هیچ داور حرفه‌ای در دسترس نبود. این بازی یک تجربه جالب برای همه‌ی بازیکنان و هواداران بود که نشان از ارتباط نزدیکی بین باشگاه و جامعه محلی داشت.
اخیراً تغییرات زیادی در بارسلونا رخ داده است. اخبار می‌گویند که بازیکنان مختلفی از جمله لیونل مسی از تیم جدا شده‌اند. علاوه بر این، برخی از انتقالات جدید هم صورت گرفته است و بارسا در حال بازسازی تیم خود است.
در کودکی، او معکوس به دنیا آمد، به این معنی که او یک کوتاه قد به دنیا آمد و تا سن دو سالگی نمی‌توانست حرکت کند. این موضوع باعث شده است که او با مشکلاتی روبرو شود، اما او با تلاش، تمرین و تمایل به تلاش مداوم، به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تبدیل شود.
[تصویر مسی که روی توپ در حال حرکته و جلوش نوشته شده "بقیه رو پس بزنم یا همین جا؟"]

کاری دیگر دارید؟
در یک بازی دوستانه فوتبال در خانه، بعد از یک گل زیبا که زد، خودش را به طور جدی جدی از زمین کشید و به طرز شوخ‌طبعانه به همه گفت: "من حال کردم، بریم خونه!" این موضوع برای همه غیرمنتظره بود و همگی با لبخند و شادی واکنش دادند.
یک خاطره کمتر شناخته شده از لیونل مسی این است که وقتی کودک بود، او در موقعیتی خنده‌دار با یک عروسک فوتبالی به نام "El Chavo del Ocho" بازی می‌کرد و با خودش تاکید می‌کرد که این عروسک فوتبالی محبوب ترین هم‌بازی‌اش است.
یک بار در استادیوم کمپ نو، هنگام یک بازی برای بارسلونا، مسی یک گل زیبا را به سبک خودش به ثمر رساند. اما خاطره‌ی جالب‌تر این بود که یک پسربچه کوچک که برای اولین بار به یک بازی فوتبال می‌آمد، وقتی این گل زیبا را دید، با هیجان به زمین دوید و شروع به رقصیدن کرد. این لحظه باعث شد تا همه در استادیوم خندیدند و این پسربچه به یکی از خاطرات خوشحال‌کننده از بازی‌های بارسلونا تبدیل شود.
لیونل مسی آن است که در سن 13 سالگی، وی دچار مشکلات مالی بود و پدرش حتی نمی‌توانست هزینه درمانش را بپردازد. در آن زمان، باشگاه رئال مادرید علاقه‌مند به او بود ولی به دلیل مشکلات مالی، انتقالش به این باشگاه به تعویق افتاد. در نهایت، با کمک یک مربی فوتبال محلی به نام کارلوس رکیتیگ، مسی توانست وارد آکادمی فوتبال بارسلونا شود. این اتفاق به وی کمک کرد تا به یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود.
در دوران کودکی، او از مشکلات رشدی رنج می‌برد و به دلیل اندازه کوچک قدش، برخی مربیان او را برای فوتبال زیر مجموعه‌ای مناسب نمی‌دانستند. اما با تلاش و پشتکارش، مسی نشان داد که اندازه بدن برای رسیدن به موفقیت در فوتبال مهم نیست و او به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ تبدیل شد.
وقتی در دوران نوجوانی‌اش در تیم جوانان بارسلونا بازی می‌کرد، برخلاف بسیاری از بازیکنان حریف، او به طور منظم به مربیان خود کمک می‌کرد تا تمرینات را برای بازیکنان دیگر ارتقاء دهند. این برخورد از او نشان می‌دهد که حتی در سنین جوانی، مسی اهمیت همکاری و رهبری را در تیمش ارزیابی می‌کرد.
حاجی میری پارک میبینی همه دارن یه اهنگ را گوش میدن پیشرو یا کشیدی پر وووو.. ول کنید بابا جنبه خوب چیزی هست من دیگه نه کالاف بازی میکنم نه اهنگ گوش میدم رایت کنید
اقا این چه وضعش هست هر جا میر کالاف بابجی فریفایر داخل این سایت دیگه در مورد این چیزها حرف نزنید من عاشق کالافم ولی دیگه شورش را در نیارین حالم بهم خورده حر شب فکر میکنم زندانم ادم کشتم بابا ول کنید ناموسن
لیونل مسی در سال 2005، وقتی او به تیم اصلی بارسلونا پیوست، اتفاق افتاد. در 16 نوامبر 2003، در دقایق پایانی یک بازی دوستانه میان بارسلونا و پورتو، مسی وارد بازی شد و در آخرین دقایق گلی را به ثمر رساند. این گل اولین گل مسی با تیم اصلی بارسلونا بود و شروعی فوق‌العاده برای یکی از بزرگترین حرکت‌های فوتبالی تاریخ بود.
بچه ها من فراموش کردم بگم من گل زدم میدونین درسته؟! حال کردین چه سر قشنگی زدم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.