پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
در پاسخ به @ivan
رافینیا اخیراً خوب بازی میکرد منم اولاش همینو میگفتم. ولی در کل مشکل از ذهنیت بازنده و دست پاچه تیم هست که از زمان والورده کمترین تغییر رو داشته. فقط و فقط بخاطر اینکه این تیم چندین ساله که سرمربی بزرگ و با سابقه ای به خودش ندیده.
در پاسخ به @mahdifcb-101213840000
یکی مثل آنچلوتی در هر شرایطی آرامششو حفظ میکنه و تیمش جوری بازی میکنه که تا آخرین لحظه بازی غیر قابل پیشبینی هست. یکی هم مثل تیم ما که همه احتمال میدن برنده میدانیم، خودمون بازی خودمون رو خراب میکنیم!
در پاسخ به @mahdifcb-101213840000
به چی داور گیر میدی دقیقا ؟ تمام قضاوتش درست بود. این ما بودیم که به خودمون باختیم. یه حرکتایی زدن که به ذهنم خطور نمیکرد همچین کار هایی بکنن! آرائوخو رو چه حسابی همچین خطای آماتوری کرد؟ ژاوی چرا نمیتونه خودشو لب خط کنترل کنه و باعث اخراج خودش میشه؟ کانسلو چرا یه پنالتی مفت و بی مورد میده؟ حتی تیم رئال هم موقع باخت حرفه ای باخت میده نه اینکه خودشون مسخره بازی در بیارن و ببازن! این تیم ذهنیت قهرمانی و رویارویی با تیم های بزرگ رو نداره. که اون ذهنیت رو هم باید سرمربی بیاره.
در پاسخ به @kasrabarsa
این تیم روی کاغذ تواناییش رو داره ولی وقتی ذهنیت آماده لیگ قهرمانان نداره حتی ممکنه به کوچک ترین تیم ها هم باخت بده و راحت ترین بازی ها رو هم واگذار کنه. از لحاظ ذهنی و روانی تیم به هیچ عنوان آماده نبود و درواقع خودمون به خودمون باختیم.
در پاسخ به @xaviesta
اون که راحت بود ( روی اندروید)
در پاسخ به @ariyanamos
این احتمالاً حاصل رابطه سگ با میمونه 🗿
در پاسخ به @awmir007fate
عه تونی مونتانا. عجب فیلمی بود
در پاسخ به @mahdifcb-101213840000
اینکه هر کسی آزاده به هر چیزی اعتقاد داشته باشه یه بحث دیگه است. این جمله برداشت غلط از دین رو نشون میده. در دین گفته میشه که کار های خوب و عمل صالح انجام بدید و در زمین فساد نکنید. اگر ایمان بیارید و عمل صالح انجام بدید، رستگار می شوید. اگر اعمال بد انجام دهید و در زمین فساد رو گسترش بدید، بدبخت می شوید و سزای اعمالتان رو میبینید. با هم متحد و دوست باشید. در دین زیاده روی نکنید. الان این کجاش بده و شبیه به آلته؟ تشبیه کاملاً نادرستیه این جمله.
در پاسخ به @mostafa710m
خیر کجا دروازه بان رفت جلوی اونو بگیره، دروازه بان سمت چپ دروازه رو گرفته بود و همراه با جهت توپ داشت مسیرشو عوض میکرد. اون آفسایدی که گرفتن کاملاً مسخره بود. وقتی کسی که توی آفسایده و نقشی هم در جهت توپ نداره و جلوی دروازه بان رو هم نگرفته، هیچگونه آفسایدی نگرفته بشه. اون داور از قصد اون کار رو کرده بود چون همین داور توی بازی ختافه لحظه آخر پنالتی رو نگرفت.
در پاسخ به @alireza-jbalde
اسنوپ داگ که دوست دکتر دره هست و دکتر دره هم دوست امینمه. حتی توی آهنگای نسبتاً جدیدش هم با اسنوپ داگ آهنگ خونده (فیت زده).
در پاسخ به @betochegozo
پس بیگ اسموک و رایدر چی میشن؟
در پاسخ به @mahdifcb-101213840000
آخه مگه والورده و ستین و کومان مربیان درجه یکی بودن؟ هیچ کدومشون سابقه مربیگری در باشگاه بزرگی رو نداشتن و حتی تجربه لیگ قهرمانان هم نداشتن. همشون مربیای بنجلی بودن که به نوعی به باشگاه ضربه زدن و رفتن. شما فکر کن مربی درجه یکی مثل کلوپ و فلیک بیاد به این باشگاه ببین اوضاع تغییر میکنه یا نه؟ اصلا همین ستین گاوچرون ادعا داشت که سبک بازیش مالکانه است و الگوش یوهان کرایوفه!
در پاسخ به @hehsan
داداش شما که تو هر پستی میگی پپ بیاد، پپ الان توی سیاره گنج نشسته و تفنگ رو سرش هم بذاری ولش نمیکنه چه برسه به اینکه بیاد بارسای ویرانه رو درست کنه. فصل قبل هم سه گانه گرفت و الان بهترین تیم دنیا توی دستشه. دیگه بارسلونای اون زمان گذشت. به نظرم بارسا باید به فکر تغییر سبک و بروزرسانی فلسفه اش باشه.
در پاسخ به @mahdifcb-101213840000
دوست عزیز سبک رو مربی تعیین میکنه چجوری باشه. به عنوان مثال سبکی که رئال زمان مورینیو بازی میکرد با سبک زمان آنچلوتی و زیدان فرق میکنه. الان به نظرم چون فلیک مربی درجه یکی هست میتونه سبک خودش رو با فلسفه بارسا که هسته اصلیش لاماسیا هست ترکیب کنه. من به شخصه دیگه خسته شدم از بازی مالکانه منسوخ شده ای که چندین ساله خیری ازش ندیدیم.
در پاسخ به @pedri-pedar
یه ماد جایزه بگیر به همراه ماد مکزیک رو ریختم خفن تر شده.
در پاسخ به @pedri-pedar
جالب بود. من گنج اول و دوم رو پیدا کرده بودم. میدونستم گنج های دیگه ای هم وجود داره ولی نمیدونستم چجوری پیداشون کنم.
در پاسخ به @barselonafan
فصل قبل عملکردش واقعاً خوب بود. اما این فصل نمیدونم دلیلش رفتن بوسکتسه یا یه چیز دیگه تیمش دیگه خلاقانه بازی نمیکنه و چه در دفاع و چه در حمله به مشکل خورده. البته اینم بگم که مشکل بزرگ این تیم خط حمله است که بازیکنان ضعیفی داره. یامال دو تا موقعیت تک به تک به دست آورد و هر دو تاش رو هم خراب کرد!
در پاسخ به @leoking30
اسید پلاستیک رو هم نمیتونه حل بکنه. اگه به سریال بریکینگ بد نگاه کرده باشی متوجه میشی
در پاسخ به @amir10-jr-lm7
و همچنین این حیوونایی که روحشون هم از قیمتشون خبر نداره
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.