پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
به چی داور گیر میدین دقیقا ؟ داور داره قضاوتشو درست انجام میده. مشکل از نا آمادگی روانی تیمه که خود سرمربی عامل اصلی بی برنامگیه.
با این ادا های مسخره ای که این بازیکنا و ژاوی در آوردن نشون دادن که تیمشون شخصیت لیگ قهرمانان رو ندارن. بازی که میتونستند به راحتی ببرن، توی ورزشگاه خانگی جوری خراب کردند که تیم حریف هر چقدر هم قوی بود نمیتونست همچین کاری بکنه. واقعاً باید تأسف خورد به این تیم. حتی فشار خاصی هم روی بازیکنا یا مربی وجود نداشت که بگیم دست و پاشونو گم کردن. من واقعاً موندم چجوری میشه آدم خودش بازی تیم خودشو خراب کنه!
واقعاً باید برای رافینیا دست زد. فکر نمیکردم اینقدر پیشرفت بکنه و نظرم این بود که بفروشنش ولی توی بازی های اخیر نشون داده که پیشرفت کرده و چقدر مؤثر واقع شده. بازی عالی بود و من لذت بردم. فقط لامصب این دمبله شری بود که تمومی نداره. اون غز ۱۳۵ میلیونی که بابتش داده شد و پنج سال آزگار توی بیمارستان ها گذروند و به هیچ دردی نخورد. الان هم اومده به بارسا گل میزنه. کلا ضرر اندر ضرر.
عید نوروز مبارک همه ایرانی ها. بهترین اتفاقات و خبر ها رو برای کشورم و مردم عزیز آرزو مندم. انشاالله در این سال جدید بارسلونا بالأخره لیگ قهرمانان بگیره و به اوج برگرده.
اگه باشگاه نتونه لیگ قهرمانان بگیره و اوضاع اقتصادیش درست نشه، دیگه کسی به لاپورتا اطمینان نمی کنه. با مسی تمدید نکرد و ژاوی رو به عنوان مربی آورد. بخشی از باشگاه رو برای چند سال و با پول هنگفتی فروخت. بعد از این اتفاقات تنها دست آورد مهم لالیگای فصل قبل بود و هنوزم که هنوزه باشگاه اونطور که باید پیشرفت نکرده و هنوز هم از لحاظ مالی مشکل داره. اگه اینها تا آخرین لحظه حضور لاپورتا حل نشه، احتمال اینکه دوباره رئیس بشه خیلی کم میشه.
این داوره نمیخواد توضیح بده که چرا حدود دقیقه پانزدهم که روی کونده خطا شد پنالتی نگرفت؟
ژاوی جان از این به بعد هر وقت دیدی اوضاع تیم خوب نیست همون لحظه یه استعفا بده حال بازیکنا جا بیاد.
اگه رئال یه نمه لغزش کنه و ما هم همین فرمونو ادامه بدیم شانس رسیدن به صدر جدول رو خواهیم داشت.
برد دلچسب تیم رو تبریک میگم ولی باید اینم گفت که نوع دفاع کردن تیم خیلی ناجور و منسوخ شده است یعنی هر تیم دیگری جز اتلتیکو بود الان شاید نتیجه بر عکس بود. من هیچوقت در مورد اتلتیکو نگران نیستم چون کبریت بی خطر هست. ولی جلوی پاریس نباید از این سوتی ها توی دفاع داد. چند جا اتلتیکو موقعیت صد در صد داشت.
ژاوی جان تو هیچ کاری هم نکنی، لااقل یه مربی بدنساز درست و حسابی بیار اینقدر مصدوم ندیم. دست تیم خالی میمونه.
اون رئیس الدنگ لالیگا عوض اینکه بیاد بگه چکار کنیم این همه تیم مخصوصاً بارسلونا از بحران در بیاد لیگ پا بگیره سطحش بره بالا، میاد میگه من از اومدن امباپه خوشحالم بارسا هم باید ستاره هاشو بفروشه! اصلاً سر تا پای این لیگ رو ع*ن گرفته. این باشگاه هم که خیلی وقته به خاک سیاه نشسته، بهترین رئیس تاریخشم آوردن بازم سر پا نشد!
اصلاً آدم سطح بازی دربی منچستر رو با این بازی مقایسه میکنه میبینه این بازی در مقابل اون یک جوک و نمایش سیرک بی مزه میمونه. این چه وضعیه گربه عطسه کرد دو تا بازیکن همون اول کار مصدوم شدن، داور هم که انگار فقط اومده بازی رو خراب کنه. انواع و اقسام خطا ها انجام میشه هیچ واکنشی نشون نمیده، هر کی هم اعتراض کنه کارت زرد میده. از اون ور هم انقدر سبک بازی این تیم سطح پایینه و بازیکنا خودشون هم سطح پایینن که یدونه پاس سالم هم نمیتونن به هم بدن! سیرک ورشکسته ای به اسم لالیگا!
بهترین موقعیت برای آوردنش هست. آخر فصل هرطور شده باید بیارنش
خدایا بارسا تا کی قراره جور نداشتن مهاجم با کیفیت رو بکشه
این والورده بدبخت کلا سرنوشتش با کامبک خوردن گره خورده هر جا میره تو جاهای حساس کامبک میخوره
جوون کاش یاماا همیشه از این حرکتای خفن بزنه
مشکل باشگاه اینه که فلسفه کرایوف رو به تکامل نرسونده و هنوز داره راه ده بیست سال پیش رو میره که یه مربی بیارن که از جنس خود باشگاه باشه و ترجیحاً مربی جوان و بی تجربه ای باشه. از فن خال به این ور هیچ مربی بزرگی به باشگاه نیومده. فقط چون دو بار آوردن مربی بی تجربه جواب داده دیگه این مسیر شده مسیر همیشگی باشگاه. به نظرم از این به بعد باید به فکر آوردن مربی های ثابت شده و بزرگ باشن چون دیگه الان مثل قدیم نیست. نه بازیکنانمون مثل اون زمان افسانه ایند، و نه مربی های جوان توانایی کنترل باشگاه های بزرگ
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.