پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
عجیبه من میخواستم بحث تاکتیکی و همچین چیزایی تو پیشخوان وجود داشته ولی بیشتر رپ و همچین چیزایی هست. دعوا هم اوه تا دلت بخواد. اینجا اسمش بارسانیوز ولی هر چیزی هست به غیر نیوز درمورد بارسا و حتی بحث دربارش. من اینجا چندین پست در مورد تاکتیک تیم گذاشته بودم تا طرفدارا بفهمن تاکتیک تیم چیه و هی نگن بکش زیرش درحالیکه بدون هیچ درکی هر کی یه یه چیزی بگه رو تکرار میکنن. دعوا ها بیشتر رو مخه وگرنه من خودم با میم ها بعضا کساییکه در مورد لاماسیا صحبت میکنن خیلی حال میکنم. به امید پیشخوان بهتر
تمام شد دوستان. ظاهرا باید دنبال تیم جدیدی برای طرفداری باشیم. رونالدو هم تبدیل به بهترین بازیکن تاریخ خواهد شد چون به مسی هم میگن متقلب.
سلام دوستان
خواهشا حمایت کنید.
محسن @xavistathebestdou
چهارشنبه 5 مهر 1402(ویرایش شده)
#تحلیل_با_محسن سلام دوستان مدتی بود که من تاکتیک تیمو تحلیل نمیکردم و الان اومدم تا بیشتر نظرمو درباره بازی دیشب بگم تا تحلیل تاکتیک. فقط از شما میخوام که با یک بازی آینده رو پیش‌بینی نکنید. همونطور برد مقابل بتیس نیمه نهایی سی ال رو تضمین نمیکنه، تساوی مقابل مایورکا هم ۵ ۶ تا گل خوردن رو از سیتی تضمین نمیکنه. امیدوارم لذت ببرید و خواهشا حمایت کنید چون میخوام بعد از بازی ها نظرمو بگم و تحلیلی ساده رو انجام بدم. تحلیل ها در ریپلی خواهد بود
#تحلیل_با_محسن
سلام دوستان
مدتی بود که من تاکتیک تیمو تحلیل نمیکردم و الان اومدم تا بیشتر نظرمو درباره بازی دیشب بگم تا تحلیل تاکتیک. فقط از شما میخوام که با یک بازی آینده رو پیش‌بینی نکنید. همونطور برد مقابل بتیس نیمه نهایی سی ال رو تضمین نمیکنه، تساوی مقابل مایورکا هم ۵ ۶ تا گل خوردن رو از سیتی تضمین نمیکنه. امیدوارم لذت ببرید و خواهشا حمایت کنید چون میخوام بعد از بازی ها نظرمو بگم و تحلیلی ساده رو انجام بدم.
تحلیل ها در ریپلی خواهد بود
سلام دوستان
تحلیل ها تمام شد. اگه نظری دارید خواهشا اینجا بزارید.
محسن @xavistathebestdou
پنجشنبه 23 شهریور 1402
#تحلیل_با_محسن سلام دوستان امروز اومدم تا تاکتیک های ژاوی از زمانیکه به بارسا اومده رو تا حدی تحلیل کنم و در آخر هم قراره نظر خودمو بنویسم. همه اینا تو ریپلای خواهد بود و شاید تعداد ریپلای ها خیلی زیاد باشه. از دوستان خواهش میکنم نظرشونو به این کامنت ریپلای نکنن تا ترتیب متون به هم نخوره و دوستانی که میخوان کامل بخونن به مشکل بر نخورن. من یه نقل قول از این کامنت خواهم گذاشت تا شما نظراتتون رو اونجا بنویسین. ممنون از همگی
#تحلیل_با_محسن
سلام دوستان
امروز اومدم تا تاکتیک های ژاوی از زمانیکه به بارسا اومده رو تا حدی تحلیل کنم و در آخر هم قراره نظر خودمو بنویسم. همه اینا تو ریپلای خواهد بود و شاید تعداد ریپلای ها خیلی زیاد باشه. از دوستان خواهش میکنم نظرشونو به این کامنت ریپلای نکنن تا ترتیب متون به هم نخوره و دوستانی که میخوان کامل بخونن به مشکل بر نخورن. من یه نقل قول از این کامنت خواهم گذاشت تا شما نظراتتون رو اونجا بنویسین. ممنون از همگی
#تحلیل_با_محسن
سلام دوستان
همینطور که دیدید یه هشتگ جدید زدم البته شاید هم تکراری باشه. میخوام وارد بحث تحلیل بازیکنان و تاکتیک های مختلف بشم. البته مطمئنم تو این سایت افرادی هستن که چندین لول از من بهتر هستن ولی خب تلاشم رو میکنم. البته بعضی دوستان نظرات قبلی منو دیدن و میدونن که من خیلی خیلی خیلی زیاد توضیح میدم و فهمیدن کل مطالب سخته مخصوصا اگه وسط اون مطالب هواسم پرت بشه که اونوقت واویلا! در کل امیدوارم برای افرادی که تازه وارد دنیای فوتبال و تاکتیک شدن کمکی کرده باشم.
سلام دوستان
من کامنت های بعضی دوستان رو درباره بازی رئال مادرید و ختافه دیدم و واقعا ناراحت شدم. چرا اینقدر حرص میخورید واقعا؟ هنوز اول فصله و خیلی مونده تا قهرمان مشخص بشه. فصل قبل هم تا اواسط فصل به نظر میومد رئال قهرمان میشه ولی بارسا قهرمان شد و یه رکورد هم کنارش زدیم: بدون هیچ پنالتی قهرمان شدیم. عجول نباشید و بزارید حداقل 10 15 بازی بگذره بعد میشه فهمید چی به چیه. سیتی هم فصل قبل تو نیم فصل دوم سوپر شدن وگرنه عملکردشون تو نیم فصل اول تعریفی نداشت.
آمار تیم:
6گل زده(بیشترین در لیگ همراه با 3 تیم دیگه)
3گل خورده(آمار بدیه)
70.3%مالکیت(بیشترین)
58شوت(بیشترین)
25شوت در چارچوب(بیشترین مقدار)
17شوت خارج از چارچوب(بد نیست)
16شوت بلاک شده
39شوت داخل محوطه(بیشترین)
19شوت خارج از محوطه(2 مورد کمتر از بیشترین)
15موقعیت خطرناک(بیشترین)
644پاس
585.33پاس صحیح
90.7%دقت پاس
64سانتر(110 بیشترین مقدار هست)
20 کرنر(بیشترین مقدار)
162دوئل موفق(بیشترین مقدار182)
43نبرد هوایی موفق(بیشترین مقدار 59)
محسن @xavistathebestdou
دوشنبه 6 شهریور 1402
سلام دوستان بعضی وقتا حس میکنم هوادارای تیم بیش از حد ژاوی رو میکوبن. البته دیگه از حس کردن رد شده و عین واقعیته! مثال همین یه دو ماه پیش که ژاوی به موندن فران اصرار میکرد میگفتن ژاوی بنجل پسند، الان که مونده و درحال درخشش بازم به ژاوی فحش میدن که چرا فیکسش نمیکنه! چرا ژاوی رو بخاطر تصمیم درستی که در مورد فران گرفته تشویق نمیکنن؟ واقعیت اینه که یه کمپینی زد ژاوی تشکیل شده. البته این موضوع طبیعیه چون همیشه هر مربی مخالف داره ولی نه تا این حد که همیشه حتی بعد از گرفتن جام هم بکوبنش. آیا عجیب نیست؟
سلام دوستان
بعضی وقتا حس میکنم هوادارای تیم بیش از حد ژاوی رو میکوبن. البته دیگه از حس کردن رد شده و عین واقعیته! مثال همین یه دو ماه پیش که ژاوی به موندن فران اصرار میکرد میگفتن ژاوی بنجل پسند، الان که مونده و درحال درخشش بازم به ژاوی فحش میدن که چرا فیکسش نمیکنه! چرا ژاوی رو بخاطر تصمیم درستی که در مورد فران گرفته تشویق نمیکنن؟ واقعیت اینه که یه کمپینی زد ژاوی تشکیل شده. البته این موضوع طبیعیه چون همیشه هر مربی مخالف داره ولی نه تا این حد که همیشه حتی بعد از گرفتن جام هم بکوبنش. آیا عجیب نیست؟
سلام دوستان
امروز خبر بدی درباره مصدومیت پدری اومد.هفته قبل هم بعد از بازی با ختافه خبر مصدومیت آراخو اومده و امروز کلا همه ما فشاری شده بودیم و بعضی ها حتی میخوان پدری و آراخو فروش برن.ولی بعد از کمی تحقیق حدس میزنم دلیل این مصدومیت ها رو پیدا کردم. مشکل کادر فنی یا بدنسازی نبوده بلکه خود بازیکنا بودن!هر دو بازیکن بعد از بازی بلافاصله شروع به تمرین کردن در حالیکه ژاوی حتی به بازیکنایی که فقط تو نیمکت هم بود استراحت داده بود. با ریکاوری ضعیفی که داشتن باعث شدن تو تمرینات فشرده مصدوم بشن.ادامه
من بدبختی که بعد چندین روز تفکر به این نتایج رسیدم و همشو تو چند دقیقه اینجا نوشتم ولی کمتر از میم ها لایک میخوره: ما داریم زحمت میکشیم!!
محسن @xavistathebestdou
یکشنبه 29 مرداد 1402
سلام دوستان با توجه به شایعات چند ماه گذشته که با برگشت مسی، مخالفت ژاوی با برگشت نیمار و جذب فلیکس و رفتن فاتی و حالا موندن اون، رفتن فران و جذب کانسلو همین شایعات و البته نحوه بازی بازیکنا در پیش فصل من حدس میزنم دوباره شاهد تغییر تاکتیک که نه بیشتر تغییر نوع چینش و سبک بازی بازیکنا باشیم. این بخش طولانی خواهد بود و احتمالا چند باری هم ریپلای کنم. اول از فاتی شروع میکنم: بازیکن 20 ساله ای که در 17 سالگی به عنوان ستاره آینده خودشو به دنیا معرفی کرد ولی خیلی زود با مصدومیت شدید غروب کرد...
امیدوارم از تحلیل ها لذت ببرید. فقط من 5 بار ریپلای کردم پس متن طولانی هست و طی این 5 ریپلای به همراه پیام اصلی تاکتیک هایی رو پیشبینی و در مورد نحوه کارکردشون توضیح دادم. البته دوستان اگه نظری داشتین ترجیحا به اون کامنت ریپلای نزنین. میتونین به این مورد ریپلای بزنید و در موردی که میخواید سوال بپرسید و یا نظر بدید.
محسن @xavistathebestdou
یکشنبه 29 مرداد 1402
سلام دوستان با توجه به شایعات چند ماه گذشته که با برگشت مسی، مخالفت ژاوی با برگشت نیمار و جذب فلیکس و رفتن فاتی و حالا موندن اون، رفتن فران و جذب کانسلو همین شایعات و البته نحوه بازی بازیکنا در پیش فصل من حدس میزنم دوباره شاهد تغییر تاکتیک که نه بیشتر تغییر نوع چینش و سبک بازی بازیکنا باشیم. این بخش طولانی خواهد بود و احتمالا چند باری هم ریپلای کنم. اول از فاتی شروع میکنم: بازیکن 20 ساله ای که در 17 سالگی به عنوان ستاره آینده خودشو به دنیا معرفی کرد ولی خیلی زود با مصدومیت شدید غروب کرد...
سلام دوستان
با توجه به شایعات چند ماه گذشته که با برگشت مسی، مخالفت ژاوی با برگشت نیمار و جذب فلیکس و رفتن فاتی و حالا موندن اون، رفتن فران و جذب کانسلو همین شایعات و البته نحوه بازی بازیکنا در پیش فصل من حدس میزنم دوباره شاهد تغییر تاکتیک که نه بیشتر تغییر نوع چینش و سبک بازی بازیکنا باشیم. این بخش طولانی خواهد بود و احتمالا چند باری هم ریپلای کنم.
اول از فاتی شروع میکنم: بازیکن 20 ساله ای که در 17 سالگی به عنوان ستاره آینده خودشو به دنیا معرفی کرد ولی خیلی زود با مصدومیت شدید غروب کرد...
سلام دوستان
طی چند روزی که شایعات نیمار شروع شده تعداد فنای نیمار هم زیاد شده.از اول بگم که من مشکلی با اومدن نیمار ندارم و حتی موافقم بیاد.فقط با یه شرط اونم که فاتی یا عبده برای این کار قربانی نشن.ولی طی این چند روز حتی از بعضی ها شنیدم که میگن "ژاوی بزار نیمار بیاد قول میدم تاکتیکاتو مسخره نکنه" و یا "ژاوی میترسه بازیکن بزرگتر از خودش(نیمار) بیاد و تاکتیکاشو مسخره کنه" رک بگم اینجور حرفا ناراحت کننده هست. ژاوی جزو بهترین هافبکهای تاریخه و نباید به عنوان اسطوره فوتبال مسخره بشه.
سلام دوستان! وقتشه تا جواب رو بشنوید:
این کامنتری مربوط به گل مسی مقابل رئال مادرید در سی ال بود که اون بازی رو 2 هیچ بردیم. هر دو گل رو مسی زد یکیشو با پاس گل دنی آلوز و اون یکی رو با پاس گل بی نظیر بوسکتس. بوسکتس توپ رو انداخت جلوی خودش و مسی برداشت و 3 4 نفرو دریبل زد و گلش کرد.
تبریک میگم به کسایی که درست حدس زده بودن.
محسن @xavistathebestdou
دوشنبه 16 مرداد 1402
#چالش_کامنتری_انگلیسی سلام دوستان باز هم اومدن با چالش کامنتری انگلیسی. امیدوارم این بار دوستان بیشتر همراهی کنن و حدس بزنن. حدس بزنید این کامنتری مربوط به گل کدوم بازیکنه و توی کدوم بازی زده شده: Here is(Player Name) away from 2,3,4 wonderful wonderful wonderful! A near supernatural goal from(Player Name)!
#چالش_کامنتری_انگلیسی
سلام دوستان باز هم اومدن با چالش کامنتری انگلیسی. امیدوارم این بار دوستان بیشتر همراهی کنن و حدس بزنن.
حدس بزنید این کامنتری مربوط به گل کدوم بازیکنه و توی کدوم بازی زده شده:
Here is(Player Name) away from 2,3,4 wonderful wonderful wonderful! A near supernatural goal from(Player Name)!
سلام دوستان
وقتشه که جواب چالش رو بگم. ولی قبل از اون باید اینم بگم که انتظار داشتم افراد بیشتری تو این چالش شرکت کنن. البته مهم نیست چون اولشه. اگه دوست داشتیم ادامه میدم.
و حالا جواب:
این کامنتری مربوط میشه به گل لیونل مسی مقابل بایرن مونیخ که 3 هیچ بردیم. بعد از بازپس گیری توپ توسط بوسکتس، اون پاس رو داد به راکیتیچ و بعد توپ رسید به مسی. مسی هم با دریبل زدن بواتنگ با یک چیپ خیلی خوشگل دروازه نویر رو باز کرد. این دومین گل بارسا مقابل بایرن تو اون بازی خاطره انگیز بود.
محسن @xavistathebestdou
پنجشنبه 12 مرداد 1402
#چالش_کامنتری_انگلیسی سلام دوستان حدس بزنید این کامنتری انگلیسی در مورد کدوم بازیکن و کدوم گل مشهور هست: Here he is again, here he is again, that's astonishing, absolutely world class جوابشو سعی میکنم ساعت 10 امشب بهتون بگم.
فقط برای یادآوری، تازه وارد بودن سخته واقعا سخته
محسن @xavistathebestdou
پنجشنبه 12 مرداد 1402
#چالش_کامنتری_انگلیسی سلام دوستان حدس بزنید این کامنتری انگلیسی در مورد کدوم بازیکن و کدوم گل مشهور هست: Here he is again, here he is again, that's astonishing, absolutely world class جوابشو سعی میکنم ساعت 10 امشب بهتون بگم.
دوستان نظر بدید به من بدبخت
محسن @xavistathebestdou
پنجشنبه 12 مرداد 1402
#چالش_کامنتری_انگلیسی سلام دوستان حدس بزنید این کامنتری انگلیسی در مورد کدوم بازیکن و کدوم گل مشهور هست: Here he is again, here he is again, that's astonishing, absolutely world class جوابشو سعی میکنم ساعت 10 امشب بهتون بگم.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.