پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مخالفت یوونتوس با درخواست دنی آلوز !

کد خبر : 63952  |  زمان ارسال : جمعه 27 اسفند 1395
بهترین مدافع راست تاریخ کاتالان‌ها باید با تیم سابقش بجنگد.

دنی آلوز، مدافع راست برزیلی یوونتوس که پس از هشت فصل سراسر افتخار تابستان گذشته بارسلونا را ترک کرد به حکم قرعه کشی امروز لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود با تیم محبوبش رو به رو خواهد شد.

 

به گزارش mundodeportivo، آلوز پیش از قرعه کشی گفته بود که دوست ندارد با بارسلونا رو به رو شود و دوست دارد اگر اجباری هم بود، در فینال با هم‌تیمی‌های سابقش مواجه شود. ایان راش اما درخواست دنی را رد کرد و بهترین مدافع راست تاریخ بارسلونا در دو بازی رفت و برگشت و در مرحله یک چهارم نهایی با تیم سابق و محبوبش رو به رو خواهد شد.

 

دنی آلوز - بارسلونا - نیوکمپ

 

دنی پس از هشت فصل برای اولین بار مقابل بارسلونا بازی خواهد کرد. آلوز پس از مسی بیشترین بازی را در لباس بارسلونا به عنوان یک غیراسپانیایی در کارنامه دارد. دنی در مجموع 414 بار با پیراهن بارسا در میادین حاضر شد - 391 بازی رسمی - میانگین هر فصل 49 بازی یعنی او در تمام این سال‌ها عضوی جدایی‌ناپذیر از ترکیب اولیه تیمش بوده است.

 

دنی پرافتخارترین بازیکن برزیلی تاریخ بارسلونا به شمار می‌رود. در میان اسطوره‌هایی که از مهد فوتبال در نیوکمپ به میدان رفته بودند. او در مجموع 23 عنوان قهرمانی در لباس آبی اناری کسب کرد و به همین دلیل هم بهترین مدافع راست تاریخ باشگاه شناخته می‌شود. آلوز دقیقا به تعداد جام‌هایی که با بارسا فتح کرده موفق به گلزنی برای این تیم شده است.

 

بارسلونا به گفته جوردی مستره قصد دارد در بازی برگشت دو تیم از آلوز به خاطر زحماتی که در این هشت فصل برای باشگاه کشیده است، قدردانی کند. اگرچه دنی در آخرین مصاحبه‌اش صحبت‌های چندان محبت‌آمیزی پیرامون جدایی‌اش از بارسا بر زبان نیاورد.

 

منبع : طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.