پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز؛ کوتینیو جانشین اینیستا نیست !

کد خبر : 75211  |  زمان ارسال : شنبه 7 بهمن 1396
کاپیتان آندرس منحصر بفرد است.

اختصاصی بارسانیوز – ورود فیلیپه کوتینیو به توان تهاجمی بارسلونا کمک می کند اما او به هیچ عنوان به بارسلونا نیامده است تا آندرس اینیستای جدید باشه چون در این صورت این ایده یک شکست بزرگ خواهد بود. آندرس اینیستا فوتبالیستی منحصر به فرد است همانگونه که کوتینیو منحصر بفرد می باشد اما منحصذ بفردی کوتینیو در بارسلونا مستلزم ارائه بازی مشابه با بازی هایش در لیورپول می باشد.

 

کوتینیو از آخرین باری که او را در بارسلون با پیراهن آبی و سفید اسپانیول دیده بودیم خیلی رشد کرده است و امروز او قابلیت های زیادی در منطقه جریمه حریف و فاز تهاجمی دارد که آن را مدیون بازی تهاجمی لیگ جزیره می باشد.

 

در گرافیک مشخص شده می توان دید که کوتینیو می تواند نه تنها در خارج از محوطه جریمه و پشت آن بازی کند بلکه قادر است تا به عنوان وینگر چپ حتی بهتر نیز بازی کند اما به نظر می رسد که صبر لازم را ندارد چون دوست دارد تا با توپ گیری از خارج محوطه جریمه با مانورهایش کار را شخصا به اتمام برساند که البته این نشان از پتانسیل انفرادی بالای او می دهد.

 

موقعیت های 1 و 2 برای کوتینیو بابت ریتم بازی هایش شناخته شده تر هستند چون او قادر خواهد بود تا با حرکات انفرادی و نفوذهایش با پای راست به سمت دروازه ضربه بزند تا برای لوئیس سوارز، آلکاسر، مسی و پائولینیو موثر واقع شود.

 

 

مقایسه با نیمار

 

کوتینیو در قیاس با نیمار قدرت دریبلینگ و سرعت کمتری دارد اما از قدرت بازی خوانی و تصمیم گیری بهتری برخوردار است.

 

در موقعیت 2 که بازهم به سمت چپ زمین متمایل می باشد او همچنان موثر خواهد بود.

 

در موقعیت شماره 3 که همکاری مسی با دمبله به همراه سمدو یا روبرتو شکل خواهد گرفت، پائولینیو به خوبی جواب می دهد و اگر کوتینیو با وظایف هموطن خود آشنا گردد می تواند در این موقعیت کار کند هرچند که در این پست به او نیازی نیست.

 

در موقعیت شماره 4، کوتینیو رد صورت استراحت مسی قادر به کمک به هم تیمی هایش به ویژه سوارز یا آلکاسر خواهد بود هرچند که پر کردن جای مسی برای هر بازیکنی دشوار است.

 

بنابراین کوتینیو ارزش هزینه بالای خود را خواهد داشت چون می تواند در موقعیت های مختلف به بازی گرفته شود.

 

گیلم بالاگ در برنامه آنالیز و کارشناسی خود اعلام کرده بود که والورده به کوتینیو تا انتهای فصل بابت وظایف دفاعی سخت نخواهد گرفت و او در کوتاه مدت به عنوان جانشین اینیستا نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.