پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو: بابت نیمار ستاره خریدیم؛ دیگر چنین پول هایی برای خرید نخواهیم داشت !

کد خبر : 76262  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 اسفند 1396
وعده درآمد 1 میلیارد یورویی در مصاحبه ای در لندن

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، جورپ ماریا بارتومئو در جریان سفر به لندن برای دیدار بارسلونا مقابل چلسی در مصاحبه ای با استودیو بلومرگ رفت تابا یکی از بزرگ ترین منابع خبری تجاری جهان به گفت و گو بپردازد.

 

بارتومئو در این جلسه درخصوص وضعیت اقتصادی باشگاه و آینده گفت:

علاقه واقعی ما این است که به هواداران نردیک تر شویم. ما دفتری در هنگ کنگ داریم و همچنین در نیویورک. ما 39 مدرسه فوتبال در 5 قاره داریم.

 

ما به کمپانی های بزرگ نیز نزدیکیم. یک برنامه استراتژیک تجاری موفق در داخل کشور داریم و نسبت به برنامه های اجتماعی بنیاد خود متعهد هستیم که یک میلیون کودک از سرتاسر دنیا در 58 کشور از آن بهره می برند.

 

ما در مرکز نوآوری برنامه جدیدی به نام هاب را آغاز کرده ایم که راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با جهان و جوانان می باشد.

 

ارزش اصلی باشگاه ما هواداران هستند و هرگز قادر به فروش باشگاه نخواهیم بود چون 145 هزار عضو دارد.

 

بکو آخرین اسپانسری بود که با آن تمدید کردیم و حرکت تجاری بعدی ما پیدا کردن نامی تجاری برای استادیوم نیوکمپ است. ما همچنین پروژه نوسازی نیوکمپ را در دستور کار داریم که نه تنها ورزشگاه بلکه بخشی از شهر را نیز بازسازی خواهد کرد. سرمایه گذاری کل برای پروژه 600 میلیون یورو است که با دو سه شرکت برای تامین نیمی از هزینه ان در حال صحبت هستیم.

 

هدف ما رسیدن به درآمد سالیانه 1 میلیارد یورو تا 2021 است اما با مسیری که ما درپیش گرفته ایم احتمالا قبل از 2021 به آن خواهیم رسید که خبر خوبی برای اعضای باشگاه است.این نشان از رشد صنعت فوتبال دارد.

 

کسب درامد یکی از مهم ترین اهداف باشگاه است چون هر ساله هزینه زیادی برای پرداخت به بازیکنان و غیره داریم. شما می دانید که باشگاه هایی وجود دارند که متعلق به افراد ثروتمند هستند که پول زیادی در فوتبال سرمایه گذاری می کنند.

 

لاماسیا و هزینه زیاد برای خرید؟

در لاماسیا نیز هدف اصلی معرفی بازیکنان جدید به تیم اصلی است تا نه تنها به عنوان یک بازیکن رشد کنند بلکه از نظر شخصیتی نیز به کمال برسند.

 

هزینه زیاد نقل و انتقالاتی این فصل به خاطر خروج نیمار بود ولی درکل استراتژی سرمایه گذاری ما هزینه 60 ملیون بیشتر از میزان درآمد نقل و انتقالاتی ما است.

 

خب با این وضع مالی که داریم خرید ستاره ها دشوار است پس هدف ما این است که به سمت خرید بازیکنان جوان برویم تا با رشد بازیکنان لاماسیا آن ها را به تیم اصلی برسانیم.

 

تمدید بازنشستگی اینیستا و مسی؟

ما می خواهیم فوتبال خوبی را به صورت منحصر بفردی ارائه کنیم که مسی نیز بازیکنی کلیدی برای ما است.

آندرس اینیستا یک الگو در باشگاه ما است و او را نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک اسطوره می خواهیم و امیدوارم که وضعیت مسی نیز به مانند اینیستا منجر به قرارداد بازنشستگی شود. او قراردادی 4 ساله دارد ولی فکر نمی کنم این آخرین تمدید مسی باشد.

 

رقبای اروپایی؟

رقیبان اصلی ما بابت درآمدی که دارند از لیگ جزیره هستند. ما می خواهیم درآمد خود از لیگ قهرمانان را افزایش دهیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.