پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز: از جرارد خواستم که از کوتینیوی خجالتی مراقبت کند !

کد خبر : 76275  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 اسفند 1396
لوئیس سوارز حامی کوتینیو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، در نسخه جدید مجله بارسلونا صحبت های لوئیس سوارز درخصوص فیلیپه کوتینیو از بخش های خواندنی آن است.

 

لوئیس سوارز درخصوص فیلیپه کوتینیو و درخواست خود از جرارد به هنگام جدایی از این تیم گفت:

من فیلیپه را در ژانویه 2013 دیدم. زمانی که به لیورپول آمده بود خیلی جوان بود. او در شرایطی از اینتر به لیورپول آمده بود که بازی های زیادی نداشت و به دلیل مصدومیت نتوانست در آنجا به صورت منظم بازی کند. اما در لیورپول سرمربی تیم مشخص کرده بود که می خواهد او را به تم اصلی اضافه کند که درنهایت نیز همین گونه هم شد.

 

ما گروه خوبی در رختکن لیورپول به همراه لوکاس لیوا، سباستین و فیلیپه داشتیم و همسران ما نیز ارتباط خوبی با هم داشتند. ما شام با هم بیرون می رفتیم.

 

وقتی که به بارسلونا امدم از استیون جرارد خواستم که از کوتینیو مراقبت کند اما او نیز به ایالات متحده رفت و فیلیپه مجبور بود تا شخصا مسئولیت خودش را برعهده بگیرد.

 

فیلیپه خیلی خجالتی بود اما وقتی که وارد زمین می شد به کلی دگرگون ی شد . کوتینیو شخصیتی آرام و بااعتماد به نفس دارد و من حالا تغییر او را با بزرگ شدنش به عنوان بچه ای که وارد انفیلد شده بود متوجه می شوم

 

من معتقدم که او چیزهای زیادی را برای بارسلونا به ارمغان خواهد آورد چون کیفیت زیادی دارد و از همان اولین بازی این را متوجه شدیم که چه شخصیتی دارد. می توانید حس خوب را در رختکن تیم نیز ببینید چون کیفیت هایش را بازیکنان تیم دوست دارند. ما برای این چنین بازیکنانی در بارسلونا احترام زیادی قائل هستیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.