پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : امروز تولد جرارد پیکه است

کد خبر : 87145  |  زمان ارسال : شنبه 13 بهمن 1397
پیکه 32 ساله شد !

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد پیکه مدافع بارسلونا امروز 32 ساله شد . پیکه سفر خود را در سال 1997 در بارسلونا آغاز کرد و امروز تبدیل به مردی شده که نفوذش حتی فراتر از زمین فوتبال رفته است . جرارد پروژه های بزرگ در حال انجام دارد و در کارهای خیریه نیز حضور دارد . او در حال تقویت مهارت های مدیریتی خود است تا روزی آرزوی طرفداران بارسلونا یعنی ریاست او بر این باشگاه را برآورده کند .

 

با وجود این همه مشغله اما پیکه وظیفه اصلی خود را فراموش نکرده است زیرا او هنوز هم یکی از بازیکنان مهم نیوکمپ است و در این فصل نیز تحت هدایت والورده چنین است . او در فصل جاری , 29 بار به میدان رفته و 2610 دقیقه در ترکیب بارسلونا بازی کرده است . پیکه فقط بازی مقابل تاتنهام و 4 بازی کوپا دل ری را از دست داد .

 


پروفایل : با جرارد پیکه بیشتر آشنا شوید !


 

پیکه در سال 2008 به بارسلونا بازگشت و تاکنون در 475 بازی در تمام مسابقات برای بلوگرانا به میدان رفته است . او همچنین 44 گل نیز زده است و یکی از گلزن ترین مدافعان تاریخ باشگاه است . او با بارسلونا در فصل های 2008/09 و 2014/15 موفق به کسب 3 گانه شد . جرارد در مجموع موفق به کسب 27 جام در بارسلونا شده است و تصمیم دارد این تعداد را همچنان افزایش دهد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.