پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا باید بارسلونا کای هاورتز را به خدمت بگیرد ؟

کد خبر : 100282  |  زمان ارسال : یکشنبه 11 خرداد 1399
نوشته کاربر بارسا نیوز

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا نیم نگاهی به کای هاوتز دارد اما هنوز پیشنهاد رسمی وجود ندارد.

 

در زیر نگاهی می اندازیم به دلایلی که بارسلونا را مجاب میکند به دنبال این بازیکن باشد , این نوشته توسط  " حامد " نوشته شده است.



 

4 دلیلی که می تواند بارسلونا را مجاب به خرید کای هاورتز بکند


1-خط هافبک بارسلونا در این فصل تاثیر چندانی در گلزنی و پاس گل نداشته است به طوری که آمار آرتور ملو و دیانگ 2 عنصر اصلی خط هافبک بارسلونا روی هم رفته 8 گل و 8 پاس گل است.
کای هاورتز بازیکن بسیار موثری در این امر است او در این فصل 11 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل ارسال کرده است و به تنهایی روی 30 درصد از گل های تیمش تاثیر مستقیم داشته است.


2-هافبک های بارسا اصلا شوت نمی زنند.بار ها دیده ایم که هافبک های بارسا در موقعیت خوبی برای شوت زنی قرار میگیرند ولی شوت نمی زنند و با یک پاس بیهوده موقعیت خراب میشود.آمار هیچکدام از هافبک های بارسا حتی به یک شوت در 2 بازی هم نمی رسد!

یکی از توانایی های چشمگیر هاورتز شوت زنی اوست.او در این فصل در هر بازی حدود 2 شوت داشته است.


3-یکی از بزرگترین مشکل های بارسا در این فصل پاس های بیهوده است.اکثر پاس های هافبک های بارسا رو به عقب است.خلاقیت چیزی است که در خط هافبک بارسلونا گم شده است.هافبک های بارسا اصلا پاس های کلیدی نمی دهند به طوری که در این فصل بالاترین آمار پاس کلیدی را بوسکتس داشته!که آن هم به 1 نمی رسد!

کای هاورتز این فصل با 5 پاس گل و 2 پاس کلیدی در هر بازی آمار بسیار مناسبی دارد.هاورتز در زمین حریف بسیار فعال است طوری که در هر بازی 26 پاس در زمین حریف ارسال میکند.

 

4-بارسلونا 3 بازیکن بالای 30 سال در خط هافبک خود دارد خود دارد(بوسکتس ویدال و راکیتیچ)و میانگین سنی خط هافبک بارسا بالاست.

کای هاورتز تنها 20 سال دارد و با ورود او و وجود بازیکنانی همچون پویگ و ارتور و دیانگ خط هافبک بارسلونا برای سالیان سال تضمین شده است.

 



 

شما هم میتوانید با ارسال مطالب تون شانس این را داشته باشید که در صفحه اول بارسا نیوز قرار بگیرید.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.