پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: بررسی گزینه های نقل و انتقالاتی بارسلونا و پلن بی باشگاه در خصوص شکست در جذب آن ها!

کد خبر : 99676  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
با توجه به آمار شما کدام یک را ترجیح خواهید داد ؟

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه فوتبال بارسلونا در خصوص نقل و انتقالات خود تا حدود زیادی اهداف خود را مشخص کرده است بعلاوه پلن بی های جانشین های احتمالی هم تا حدودی مشخص شده اند.

 

در این پست نگاه اختصاصی داریم به بازار نقل و انتقالاتی و گزینه های جذب بازیکنان بارسلونا در انتها شما میتوانید با ارسال نظرات خود دیدگاه خود را به ما بگویید :

 

 

گزینه اول : نیمار و سانچو

 

در تابستان بار دیگر بارسلونا برای جذب نیمار تلاش خود را خواهد کرد و خود نیمار هم قرار است بار دیگر تمام تلاش خود را برای بازگشت به نوکمپ انجام دهد , نیمار قیمتی بین 140 تا 180 میلیون یورو خواهد داشت و بارسا در نظر دارد با وارد کردن چند بازیکن تا حدودی پول نقد این انتقال را کاهش دهد , پاری سن ژرمن هم به نظر می آید درباره این انتقال راضی است چون میداند که برای نیمار دیگر شانسی ندارد.

 

اما بارسا در خصوص شکست در معامله نیمار یک پلن بی هم دارد و او سانچو هافبک خوش استایل دورتموند است , مدیر ورزشی این تیم رسما اعلام کرد که روی 120 میلیون یورو خود کوتاه نمی آیند و باید این مبلغ پرداحت شود. منچستر یونایتد به شدت خواهان جذب این بازیکن است و اگر بارسا بخواهد برای سانچو وارد ورقابت شود باید هر چه زود تر تکلیف نیمار را مشخص کند چون احتمالا خیلی زود سانچو به فروش خواهد رسید.

 

 


گزینه دوم : اومتیتی و تیاگو سیلوا 

 

 

برای بدست اوردن بودجه کافی بارسا میخواهد اومتیتی را همین تابستان به فروش برساند , هرچند خود بازیکن نشان داده که مصدومیتش بهبود پیدا کرده است اما بارسا نمیخواهد این ریسک را قبول کند , آرسنال و تیم های انگلیسی به شدت خواهان جذب این بازیکن هستند , بارسا ابتدا 50 میلیون یورو برای این بازیکن میخواست اما با توجه به ویروس کرونا و بحران مالی باشگاه ها هم اکنون با انتقال 30 میلیون یورویی این مدافع راضی است.

 

اما بارسا برای اومتیتی یک پلن بی هم دارد و آن تیاگو سیلوا پا به سن گذاشته است , سیلوا بار ها گفته است که رویایی حضور در بارسا را دارد اما او همیشه پول را هم جلو تر از خواسته های خود قرار داده است قرار داد این بازیکن با PSG همین ژوئن تمام میشود و او میتواند به صورت آزاد به بارسا بیاید.

 

 


گزینه سوم : لاتارو مارتینز و تیمو ورنر

بارسلونا برای جانشین سوارز در بارسا لاتارو مارتینز از اینتر را انتخاب کرده است و قرار است که در همین تابستان پروسه جذب این بازیکن شروع شود. او بند فسخ 111 میلیون یورویی برای 15 روز اول ژوئن دارد و بر همین اساس بارسا باید برای جذب او خیلی سریع کار کند. بنظر میرسد که یکسری توافقات هم بین او و بارسا صورت گرفته است و اکنون تنها مذاکره با اینتر مانده است که بنظر کار اسانی نمیرسد .

 

اما در صورت عدم کافی بودجه بارسا یک گزینه دیگر را هم برای جانشینی سوارز انتخاب کرده است و او تیمو ورنر مهاجم جوان لایپزیگ است , بارسا مدت ها قبل با پدر و ایجنت این بازیکن تماس گرفته و شرایط او را بررسی کرده است , قیمت این بازیکن 60 میلیون یورو با توجه به بند فسخش است و بارسا در نظر دارد تا در صورت شکست در معامله لاتارو این بازیکن را به نوکمپ بیاورد , گفته میشود که خود ورنر هم مایل به انتقال به بارسلونا است.

 


گزینه چهام : آرتور ملو و میرالم پیانیچ 

 

هرچند آرتور ملو نشان داده است که بازیکن بسیار با کیفیتی است اما بارسلونا اولویت های خود را دارد , بارسا به پیانیچ همیشه علاقه داشته و سال ها برای او تلاش کرده است که تا امروز همه آن ها شکست خورده اند اما به تازگی یکسری مذاکرات در خصوص معاوضه آرتور ملو با پیانیچ بین دو باشگاه یووه و بارسا شکل گرفته است. 

 

بارسا حضور پیانیچ در ترکیبش را یک کامل کننده بی نظیر برای لئو مسی میدانند آن ها میگویند که این بازیکن 30 ساله میتواند خط هافبک بارسا را متحول کند خطی که این روز ها اصلا خوب کار نکرده و بسیاری از شکست ها و امتیاز از دست دادن ها بخاطر همین پست بوده است. باید دید سرنوشت این مذاکرات به کجا خواهد رسید.

 


نظر شما درخصوص انتقالات و گزینه های بارسلونا چیست ؟ 

 

ممنون از کاربر  سایت " مسی احمدی " برای ادیت عکس های این بخش 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.