پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : جنگ بارسلونا و رئال مادرید بر سر مهاجم 90 میلیونی !

کد خبر : 66546  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 خرداد 1396
هر دو باشگاه به یک مهاجم در تابستان علاقه مند هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت کدا و به نقل از دیلی اکسپرس , بارسلونا و رئال مادرید به دنبال جذب پیر امریک اوبامیانگ هستند !

 

گزارش شده است که این مهاجم در تابستان بورسیا دورتموند را ترک میکند .

 

ارزش ستاره دورتموند 90 میلیون یورو است و هر باشگاهی که او را بخواهید لازم است مبلغ را پرداخت کند . پاری سن ژرمن نیز یکی از مشتریان اوبامیانگ می باشد .

 

اوبامیانگ اعتراف کرد که میخواست در ماه ژانویه دورتموند را ترک کند . او گفت آرزوی بازی در برنابئو را دارد ( رئال مادرید ) .

 

او در مصاحبه با شبکه رادیویی RMC گفته بود :

من میخواهم وارد سطح جدیدی شوم و نیاز است تابستان اینجا را ترک کنم . اما باید پیشنهادات را بررسی کنم . رئال مادرید هنوز برایم یک رویا است اما شایعات هم بیش از حد وجود دارد .

اوبامیانگ

 

در ماه آوریل نیز هانس یوآخیم واتزه رئیس دورتموند در مصاحبه ای با Doppelpass Sport1 خروج اوبامیانگ را در تابستان تایید کرد . او گفت :

اگر رئال مادرید یا بارسلونا با یک پیشنهاد بیایند شاید در موردش فکر کنیم . بقیه باشگاه ها نیز علاقه مند هستند ولی قطعا اجازه انتقال به بایرن را نمیدهیم !

 

رئال مادرید و بارسلونا حالا بر سر این ستاره دورتموند در تابستان رقابت خواهند کرد . باشگاه طبق گزارش رسانه های آلمانی مذاکرات را آغاز کرده است . رئال مادرید میخواهد اوبامیانگ را جایگزین کریم بنزما کند که این تابستان احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد . بارسلونا نیز به اوبامیانگ به جای پاکو آلکاسر فکر میکند اما قطعا اگر او به بارسلونا برود انتظارات بسیار بیشتری خواهد داشت !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.