پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتفاق عجیب و احساسی که هنگام خداحافظی والورده با بازیکنان رخ داد !

کد خبر : 97149  |  زمان ارسال : چهارشنبه 25 دی 1398
والورده هنگام خداحافظی با بازیکنانش نتوانسته جلوی گریه هایش را بگیرد

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده بعد از 2.5 سال با بارسلونا در نهایت او از بارسلونا اخراج شد , چیزی که بیش از 17 سال بود در بارسلونا اتفاق نیوفتاده بود. بسیاری از تحلیلگران و سرمربیان این تصمیم بارسلونا را اشتباه دانسته اند.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو ارنستو والورده پیش از آن که کیکه ستین به تمرینات برسد در کمپ بارسا حاضر بود تا با بازیکنان و کادر فنی خود که 2.5 سال بود در کنار آن ها حضور داشت خداحافظی کند , بسیاری از بازیکنان قبل از آمدن او به کمپ برای او پیام های خداحافظی خود را ارسال کرده بودند اما زمان اوج وقتی بود که والورده در مقابل خداحافظی با بازیکنانش نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

 

این صحنه یکی از آخرین لحظات والورده در باشگاه بود چرا که ستین قبل از اینکه رسما قراردادش را امضا کند قرار بود در تمرینات حاضر شود , والورده در دو فصل حضور خود در بارسا 2 بار قهرمان لیگ شد اما هرگز نتوانست در بارسا  لیگ قهرمانان را ببرد  , عکس های او در باشگاه همیشه توام با لبخند بوده و کمتر صحن های ایچنینی ( گریه ) او در بارسا اتفاق افتاده بود.

 

در طی روز گذشته بسیاری از بازیکنان مهم رختکن از جمله کاپیتان مسی و بوسکتس و پیکه و سوارز و البا برای سرمربی خود پیام خداحافظی در شبکه های مجازی خود قرار داده اند و از او برای حرفه ای گری و کمک هایش تشکر کرده اند.

 

والورده ساعت 12:10 دقیقه ظهر به کمپ تمرینی آمد و با بازیکنان و کادر فنی خود خداحافظی کرد و برای همیشه باشگاه بارسلونا را ترک کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.