پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افت محسوس ریکی پویچ در ایبیزا !

کد خبر : 97393  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398
افت محسوس کیفیت ریکی پویچ

اختصاصی بارسا نیوز - ریکی پویچ تبدیل به یک ستاره نو ظهور بارسلونا شده است او با درخش اخیر خود ثابت کرده است که لیاقت دقایق بیشتر را دارد اما گویا همین موضوع باعث یک چالش جدی برای او شده است.

 

طبق گزارش As ریکی پویچ در حال تبدیل شدن به یک سمبل در بارسلونا است او در سن 20 سالگی تبدیل به یکی از ارکان های اصلی شده است , اوضاع او در زمان والورده متفاوت تر از وضعیت کنونی بود , با تغییر سرمربی اوضاع او در بارسلونا کاملا تغییر کرد اعتماد کیکه ستین به او از ابتدا ورود این مربی کاملا مشخص بود  و با حضور در لیست و ترکیب بازی های بارسا تحت هدایت ستین این موضوع کاملا آشکار شده است.

 

او در بازی مقابل گرانادا 20 دقیقه پایانی را در ترکیب قرار گرفت و روی گل هم تاثیر زیادی داشت برای همین انتطارات از او در دیدار کوپا بیشتر و بیشتر شد , با اعلام ترکیب بارسلونا مقابل ایبیزا مشخص شد که ریکی در ابتدا در ترکیب است و رسانه ها و هواداران منتظر درخشش او بودند اما ریکی مقابل ایبیزا بازی بدی از خود به نمایش گذاشت.

 

ریکی مقابل ایبیزا خوب نبود او روی گل خوردن بارسلونا هم تاثیر داشت , در قسمتی از بازی و در جای که او باید به عقب برمیگشت دچار شک و تردید شد و همین موضوع باعث عقب افتادن او از بازیکن ایبیزا شد و در نهایت این تیم به گل دست یافت , مشخص است که ریکی پویچ هنوز به زمان نیاز دارد اما فشار های رسانه ای مانع از این کار می شوند.

 

کسی منکر استعداد ریکی پویچ در بارسا نیست او استعداد بازی و کیفیت لازم را دارد اما گویا تنها مشکل فشار رسانه ای است که فعلا باعث اعتماد به نفس بیش از حد به او و انتظار بالای مربی از او شده است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.