پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
گندوغان یک خرید کاملا ضروری بود.چرا؟چون در تمامی پست های میانی می‌تونه بازی کنه و تجربه عالی داره و قدرت رهبری فوق‌العاده رو هم داره و روحیش عالی هست.
خطاب به دوستان:
شاید نظرات مختلفی داشته باشین اما باید قبول کنیم که کاشته زن نداریم.الونسو خوب کاشته میزنه و دستمزد زیادی هم نداره و از یک سمت دیگه آلبا رفته و دفاع چپ جز بالده نداریم.نگه داشتنش فعلا عقلانی هستش.
یه حسی بهم میگه میشه مثل رونالدینیو اونم تو وضعیت خوبی نیومد باشگاه اما یه تنه جور همه رو میکشید.از یه طرف دیگه اینم هست که لوا می‌تونه چیزای زیادی یادش بده.🔴🔵
برند موز پدری😐
برند گوجه گاوی😐😐
برند شورت کریس😐😐😐
یه سه چهار روز دیگه برند دندون مصنوعی سوارز و پا چپ مصنوعی مسی میاد 🤣🤣یهو شاید برند خط کش مهندس هم اومد🤣
مدیر یه سوال؟
ادمین سایت رسمی بارسا (همین زنه) اهل کجاست؟
عجیب یکی فهمید ما چی میگیم.ممنون آقا ایوب
درسته که بارسا با مسی جام های زیادی گرفته اما بازم بارسا هست که این جام هارو داده به مسی مسی تنها نبود.ژاوی بود اینیستا بود هانری بود سوارز بود اتئو بود نیمار بود پیکه بود پویول بود بوسکتس بود و ... خیلی های دیگه. البته که مسی واقعا بازیکن بزرگی بوده اما بارسا همیشه بزرگتر بوده هست و خواهد بود.
آقا یه سوال.
چرا هی میگید تیلمانس من چیز خاصی تو این بشر ندیدم واقعا نوس سرتره.
تباس چه فشاری شده از همه سوراخش داره میسوزه🤣🤣🤣
البته اگر مسی برگشت کاپیتانه نفر دوم هم ترشتگن سوم اره اینطوری منطقی تره.
نگاه نکنید که طرفدارهای رئال و بارسلونا دارن هم دیگه رو پاره میکنن.هم لاپورتا هم پرز می‌دونن که تنها راه پیروزی جلوی نفتی ها اتحاد هردو تیم هستش.حالا اگر یوونتوس و چند تا باشگاه دیگه هم اضافه بشن که چه بهتر.
همین ژاوی گند زد به روحیه تیم😒.مردک احمق قبل بازی میگه رئال شانس برد داره و قهرمانه.اخه کدوم مربی قبل بازی اینجوری گند میزنه به روحیه تیمش؟
من نمی گم ژاوی مزخرف هست اما ماله کشی هم حدی داره.حتی اگر اسطوره هم باشه مهم نیست.ژاوی دیر یا زود می‌ره حالا ببینید.بارسا از هر چیزی بالاتره.
داداش مسی اگر بیاد حمله نمیره یا حداقل بعید می‌دونم.چون توی هافبک تهاجمی به شدت قدرتمند میشه.یه پاسور عالی پشت لوا چپ و راست هم که دمبوز و رافی سریع هستن.چه شود🗿
لوا واقعا حداقل برای دو تا سه سال بهترین بازیکن اروپا و جهان بود.الانم کم بازیکنی نیست برای بارسا درآمد زایی عالی داشته از یک سمت هم تو مسابقات هم خوب بوده.من یکی به شخصه واقعا وجود یک بازیکن مثل لوا رو در صورت اومدن مسی ضروری میبینم چون که سال ۲۰۲۱ ما گریزمن رو برای نوک داشتیم و دیدم چه افتضاحی به بار آورد همش کار مسی بود که ۲۰۲۱ تونستیم بمونیم.مسی به یک مکمل نیاز داره و کی بهتره لوا.به امید بازگشت مسی🔴🔵🔟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.