پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطلاعاتی در مورد ویکتور فونت

زمان ارسال : دوشنبه 3 آذر 1399
سلام بر دوستان بارسایی من از یه سایت خارجی اطلاعاتی رو از ویکتور فونت خوندم و اون رو با شما به اشتراک می‌گذارم.

ویکتور یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Delta Partners است. او یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت است و در تمام خطوط تجاری فعال است. وی همچنین عضو کمیته سرمایه گذاری Delta Partners و عضو هیئت مدیره چندین شرکت پرتفوی ما است.

ویکتور با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ارتباطات راه دور ، رسانه ها و فناوری (TMT) در فضای مجازی ، با مشاوره و کمک به رهبران صنعت در سراسر اروپا ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای لاتین و خاورمیانه همکاری می کند. ویکتور در طول زندگی حرفه ای خود ، پروژه های استراتژیک ، عملیاتی و تحول آفرینی زیادی را هدایت کرده است و از نظر وظایف مختلف نقش مشاوره ای و اجرایی موقت را داشته است. طی دو سال گذشته ، ویکتور در تقاطع مخابرات و صنایع دیجیتال که به طور فزاینده ای با هم تداخل دارند ، فرصت های قابل توجهی را شناسایی و تحقق بخشیده است. او برای برخی از گروههای برجسته بین المللی مخابراتی در برنامه های دیجیتالی تمرکز کرده است ، و به بازیکنان دیجیتال در تلاش برای بین المللی سازی و همچنین تعریف مدلهای نوآورانه مشاغل و مشاغل در سراسر جهان کمک می کند.

تجربه حرفه ای ویکتور با تجربه در معاملات M&A و سهام خصوصی در بازارهای توسعه یافته و در حال ظهور بیشتر تکمیل می شود. ویکتور همچنین یک سرمایه گذار و مدیر در ARA ، اولین شرکت رسانه ای چند پلتفرم کاتالان با همکاری The International Herald Tribune و The New York Times در بارسلون راه اندازی شد.

قبل از تأسیس شرکت Delta Partners ، ویکتور در Oliver Wyman (در آن زمان DiamondCluster) در سائو پائولو ، بارسلونا و دبی شریک بود. او مدیر عامل Oliver Wyman در خاورمیانه و عضو کمیته مدیریت شرکت برای اروپا ، آمریکای لاتین و خاورمیانه بود.

ویکتور از دانشگاه جورج تاون ، واشنگتن دی سی لیسانس علوم و MBA را از ESADE در بارسلونا و یک گواهینامه برنامه در مدیریت بین الملل دریافت کرد. او به زبان کاتالان ، اسپانیایی ، انگلیسی و پرتغالی صحبت می کند و به زبان فرانسه صحبت می کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.