پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه آینده ای در انتظار دنیس سوارز است ؟

کد خبر : 66124  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1396
رابرت فرناندز قصد دارد دنیس سوارز را به فروش برساند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Marca ، احتمال خروج دنیس بالا است .

 

آینده دنیس سوارز برای فصل بعدی در باشگاه بارسلونا هنوز خیلی مبهم است . در فصلی که سپری شد شرایط دنیس خیلی سخت بود و او نتوانست دقایق زیادی را بازی کند اما عملکردش قابل قبول بوده است البته این هافبک به ادامه خیلی امیدور است .

 

رابرت فرناندز مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا از عملکرد دنیس سوارز در این فصل رضایت کافی را نداشته است و قصد دارد دوباره این بازیکن را به صورت قرضی به فروش برساند . البته تصمیم نهایی را سرمربی جدید بارسلونا در مورد آینده دنیس خواهد گرفت .

 

 

بدون شک دنیس سوارز آینده ای درخشان خواهد داشت . در بازار تابستانی پیش رو احتمال خروج بازیکنانی چون رافینیا آلکانتارا و آردا توران خیلی بالا است زیرا سران باشگاه میخواهند تیم را در پست های مختلف تقویت کنند . این در حالی است که دنیس سوارز هم از چند باشگاه پیشنهاد همکاری دریافت کرده است در هر صورت بزودی وضعیت تیم بارسلونا مشخص خواهد شد .

 

با خروج لوئیز انریکه از باشگاه بارسلونا ممکن است آینده بازیکنان زیادی به خطر بیوفتد و همه چیز به تصمیم های نهایی سرمربی بعدی بارسلونا مربوط میشود . دنیس ، گومز ، رافینیا و توران بازیکنانی هستند که ممکن است باشگاه را ترک کنند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.