پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : مدافع میانی ایتالیایی گزینه جدید بارسا !

کد خبر : 66180  |  زمان ارسال : شنبه 30 اردیبهشت 1396
باشگاه بارسلونا در فکر جذب یک مدافع میانی کلاسیک است

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه فوتبال بارسلونا در فکر جذب یک مدافع میانی است. بارسا در این فصل از ناحیه خط دفاعی خود بسیار دچار مشکل شد. حذف از لیگ قهرمانان یکی از پیامد های شرایط بد دفاعی بارسا بود.

 

طبق گزارش اسپورت شرایط ماسکرانو نا معلوم است و متئو نیز به احتمال زیاد فروخته خواهد شد. خرید مدافع میانی یکی از اهداف باشگاه برای فصل بعد خواهد بود. همه چیز نشان میدهد که مارلون میتواند در تیم اول رشد کند و تبدیل به ستاره آینده دار باشگاه شود. اما باشگاه فوتبال بارسا به دنبال گزینه های دیگری است.

 

یکی از آن ها استفان ده فری است . او مدافع وسط تیم لاتزیو است و 25 سال سن دارد. قد او 190 سانتی متر است که باعث می شود به یک سد دربرابر بازیکنان دیگر تبدیل شود. این بازیکن هلندی 30 بازی ملی را در کارنامه خود دارد. او در سال 2014 از تیم فاینورد به لاتزیو پیوست . در این فصل او چند ماه را به علت مصدومیت از داده است اما در یک زمان کاملا خوب به تیم و ترکیب اصلی تیمش اضافه شده است.

درخشش او باعث شده است که هر دو تیم میلانی یعنی  اینتر و میلان به این بازیکن علاقه پیدا کنند. با توجه به رسانه های اینالیا او آینده خود را در اسپانیا نیز می بیند چرا که دو تیم بارسا و اتلتیک او را میخواهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.