پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : پیشنهاد 45 میلیونی بارسلونا برای خرید مدافع لاتزیو !

کد خبر : 66255  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 خرداد 1396
بارسلونا به دنبال یک شریک طولانی مدت در کنار ساموئل اومتیتی است !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت کیدا و به نقل از اسپورت , بارسلونا به دنبال خرید استفان ده فری مدافع لاتزیو می باشد . این روزنامه اسپانیایی مدعی شد هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به دنبال یک شریک ایده آل طولانی مدت برای بازی در کنار ساموئل اومتیتی می باشد !

 

این مدافع مرکزی 25 ساله است و با توجه به سن بالاتر جرارد پیکه , خاویر ماسکرانو و جرمی متیو که همگی بالای 30 سال هستند در تابستان خریداری خواهد شد .

 

استفان ده فری در سال 2014 از فاینورد به لاتزیو پیوست . این مدافع هلندی تبار از امضای قرارداد جدید خودداری کرده است و انتظار میرود راهی بارسلونا شود . چلسی نیز از مشتریان او در تابستان گذشته بود اما لاتزیو برای این مدافع 40 میلیون پوند درخواست کرد .

 

استفان ده فری

 

بارسلونا علاقه مند به جذب یک مدافع مرکزی می باشد و استفان یکی از بازیکنانیست که مدیران باشگاه نام او را به ارنستو والورده برای تایید خواهند داد .

 

به غیز از استفان ده فری بازیکن دیگری همچون دیویسون سانچز ( آژاکس ) , مارکینیوس ( پاری سن ژرمن ) و ایمریک لاپورته ( اتلتیک بیلبائو ) نیز در لیست خرید بارسلونا هستند .

 

بر اساس گزارش ها بارسلونا برای خرید استفان درحال مذاکره با لاتزیو می باشد . قرارداد این بازیکن در پایان فصل 2017/18 منقضی میشود و او قادر است در ماه ژانویه 2017 یک پیش قرارداد امضا کند .

 

لاتزیو مجبور به کاهش قیمت این بازیکن است تا او به صورت رایگان در پایان فصل بعد این تیم را ترک نکند . بارسلونا میتواند از این مساله استفاده کند و پیشنهادی 35 میلیون پوندی ارائه دهد اما قیمت این مدافع درحال حاضر 45 میلیون پوند است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.