پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار مسی به مدیران بارسلونا : فقط این مهاجم را بخرید !

کد خبر : 66291  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 خرداد 1396
لیونل مسی با خرید جرارد دلوفئو مخالف است !

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد دلوفئو 23 سال دارد و به صورت قرضی در میلان بازی میکند . این مهاجم جوان اسپانیایی 4 گل در 17 بازی سری آ ایتالیا به ثمر رساند .

 

رابرت فرناندز و رئیس بارسلونا میخواهند او را به نیوکمپ برگردانند . با این حال دیاریو گل مدعی شد لیونل مسی در تلاش است تا با نفوذ خود از این انتقال جلوگیری کند .

 

بر اساس این ادعا لیونل مسی با مدیران بارسلونا ملاقات کرد و از آنها خواست که این مهاجم را خریداری نکنند . لیونل مسی معتقند است که در این زمان حساس فقط باید بازیکنانی خریداری شوند که میتوانند به تیم کمک کنند چرا که رئال مادرید فصل آینده بسیار قوی تر ظاهر میشود .

 

 

قیمت پایین اما مدیران بارسلونا را برای خرید دلوفئو وسوسه کرده است . در قرارداد جرارد دلوفئو بند خاصی وجود دارد که باعث ارزان تر شدن دلوفئو شده است .

 

دیاریو گل افزود که لیونل مسی فکر میکند بارسلونا فقط میخواهد دلوفئو را برگرداند تا بعد از مدتی او را با قیمت بیشتری حدود 25 میلیون به فروش برساند . مثل کاری که رئال مادرید با آلوارو مورتا کرد .

 

 

برای همین مسی مخالف جدی بازگشت دلوفئو می باشد و او خرید آنتوان گریزمان را به بارسلونا به دلیل کیفیت بیشتر پیشنهاد کرد . گریزمان به منچستریونایتد نیز لینک میشود اما این تحسین مسی میتواند باعث تشویق آنتوان برای پیوستن به بارسلونا شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.