پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین گزینه برای مندی کدام خواهد بود , بارسا یا سیتی؟!

کد خبر : 66388  |  زمان ارسال : شنبه 6 خرداد 1396
بنجامین مندی به شدت مورد علاقه سیتی قرار گرفته است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا علارغم از دست دادن تئو هرناندز اما کماکان به دنبال یک مدافع چپ خوب است . بنجامین مندی یکی از گزینه ها است اما گویا او سیتی را انتخاب خواهد کرد.

 

طبق گزارش L10S بنجمانی مندی فصل فوق العاده ای را با موناکو پشت سر گذاشت. و او مورد علاقه چندین تیم خارجی از جمله سیتی و بارسلونا قرار گرفته است اما کدام یک برای او انتخاب درست تری خواهد بود؟

 

طبق گزارش LE10 SPORT بنجامین مندی در مسیر رفتن به منچستر سیتی میتواند حدود 45 میلیون پوند برای موناکو درامد زایی کند.  او قهرمان لیگ فرانسه شده و در لیگ قهرمانان نیز تا مرحله نیمه نهایی رسید است و حالا مورد علاقه تیم های همانند بارسا , سیتی , یونایتد و رئال مادرید شده است که به نظر می رسد منچستر سیتی عاقلانه ترین گزینه برای او باشد.

 

مندی باید بدون شک سیتی را انتخاب کند:

 

در واقع پپ گوادرویلا در حال حاضر مجبور به خرید و به خدمت گرفتن بنجامین مندی است. شکی نیست که او در سیتی موفق خواهد شد وتبدیل به یکی از بهترین های جهان خواهد شد . چیزی به پایان قرار داد کولاروف 31 ساله باقی نمانده و او نیز دیگر نمیتواند در همه بازی ها به میدان برود. باید  دید که مندی بلاخره کدام تیم را انتخاب خواهد کرد...

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.