پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : مدافع بارسا دومین پیشنهاد خود را دریافت کرد!

کد خبر : 66476  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 خرداد 1396
لوکاس دینیه دوباره پیشنهاد جدیدی دریافت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - لوکاس دینیه در فصل اول حضور خود در بارسا نتوانست آنچه که خود او انتظار داشت را ارئه کند. روزنامه اسپورت خبر از خروج احتمالی او و رسیدن پیشنهاد دوم به این بازیکن میدهد.

 

طبق گزارش اسپورت لوکاس دینیه یکی از گزینه های خروج بارسا در تابستان پیش رو است. بازیکن فرانسوی در فصل اول حضور خود در بارسا نقش یک تازه کار را داشته است و چند تیم نیز خواهان به خدمت گرفتن او هستند. اخرین تیم المپیک لیون است. با انتقال رابیوس به سسکا موسکو باشگاه فرانسوی گزینه خود را روی لوکاس دینیه مترمکز کرده است. 

دینیه تابستان گذشته با قیمت 16.5 میلیون یورو از پاری سن ژرمن به بارسا پیوست و همچنین 4 بند متغییر نیز در قرار داد او وجود داشت. مدافع فرانسوی از ابتدا میدانست که گزینه دوم در دفاع بارسا خواهد بود. و گزینه اصلی جوردی آلبا است. اما او در ترکیب بارسا کاملا گم شده است و به علاوه لوئیس انریکه در بسیاری از مواقع از ترکیب 3 نفره برای بازی های خود استفاده کرده است.

 

باشگاه اینتر میلان نیز به صورت رسمی نسبت به این بازیکن ابراز علاقه کرده است او مراقب تصمیم خود است. او در بارسا راحت است اما او میداند که باید دقایقی بیشتری را باز کند اگر میخواهد در جام جهانی پیش رو به میدان برود. به علاوه بارسا طی ماه های گذشته در صدد عقد قرار داد با دفاع چپ بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.